mohamedina Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hva ville du valgt? 6280 eller N91 Noen som vet ca pris også når de kommer? eller når de ca kommer? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hva ville du valgt? 6280 eller N91 Noen som vet ca pris også når de kommer? eller når de ca kommer? 5003926[/snapback] Jeg ville valgt N91 ! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg ville valgt 6280. Den er vel litt mindre og har heftigere skjerm. Den har videotelefonikamera og filmer i VGA. I tillegg finnes den i svart Det at N91 har 4GB minne til musikk, ser jeg ikke på som noe positivt. Heller nøytralt punkt, noe jeg hverken trenger eller ikke. Men batteritiden på N91 er jo digg i forhold til 6280s Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kommer helt klart til å kjøpe meg en N6280. Hovedsaklig p.g.a størrelse og design, men N91 er ikke å forrakte den heller Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvorfor spiller det egentlig noen rolle for deg hva VI ville valgt? Dette er to helt forskjellige mobiler, som tilfredstiller ganske ulike krav. De har begge sin klare svakheter og styrker, så for om vi skal vite hva som passer deg må vi enkelt og greit vite hvordan mobil du ønsker. Om du trenger en mobil med 3g, nydelig skjerm, ganske liten og det meste i en fin pakke så er 6280 valget. Vil du ha 4 gb, en mobil laget for musikk med bra musikkprogram, symbian osv. er N91 valget. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvorfor spiller det egentlig noen rolle for deg hva VI ville valgt? 5007130[/snapback] Second. Til syvende og sist står du ved valget. Men du er kanskje ute etter våres oppfatning av de ulike modellene i samme slengen? Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes det store spørsmålet her må være størrelsen! Det er to helt forskjellige telefoner når det gjelder vekt og utvendige mål. N91 er en "kjempe" i forhold til 6280, noe som er avgjørende for hva jeg ville valgt. Men N91 er jo et godt alternativ for en kombinert iPod og mobiltelefon, så er det det som er ønsket ditt, så er det et godt valg. Men du får store minnekort til 6280 også. N91 vil nok også være vesentlig mye tregere enn 6280, og mest sannsynlig også dyrere, så er du ikke helt avhengiga av 4 gb og Symbian series 60, så gå for 6280. Jeg ville i hvert fall gått for 6280, siden det er det du spør om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå