wolf5 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg er ute og sniffer igjen på potensielt kjøp. Hva merke og modell av kjølevifte er anbefalt å bruke på denne (AMD X2 3800+)? Har lyst å prøve å overklokke den en smule. Jeg ser på HW.no sin test av CPUen at de bruker Thermaltake Venus 12. Jeg er lite befaren på kjøling ifm de forskjellige modellene. Noen som kan anbefale noen gode overklokkings kjølere? (ikke vannkjøling) Annen mulig relevant info: Jeg har 3 stykk 12" kabinettvifter på baksiden av kabinettet og 2 foran som suger luft gjennom kabinettet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Denne kanskje: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=XP120 Er fornøyd med Thermalright for mitt socket A hk. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Eg er meget fornøud med den som Birger linker til Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvilken vei går "rillene", med tanke på airflow, eller varierer dette fra hovedkort til hovedkort hvordan CPU blir plassert? Vil tro dette er mest effektiv om luften kan gli innimellom, og ikke komme fra siden...? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 I/O utgangene til fronten av kabinettet tror jeg. Hvis det var det du lurte på? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 tenkte på rillene. alle platene som utgjør kjøleoverflaten. Det beste er om de er vannrette i kabinettet slik at gjennomstrømmen av luft går mellom dem. kjøleribb: ------------------------------- ------------------------------- ------------------------------- ------------------------------- <--- Luft gjennomstrømning ------------------------------- ------------------------------- ------------------------------- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Som du ser på bilde og hvis du googler går rillene nedover. Men uansett kjøler den veldig bra. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Satser på det. Kommer nok til å kjøpe den. Lenke til kommentar
GS Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 thermalright xp 120 a league of its own http://www.thermalright.com/a_page/main_product_xp120.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå