gamerman Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei Jeg har kjøpt meg en plasma tv : Philips 42 Plasma Er sånn passe fornøyd med tven men vurdere å bytte den inn hos elkjøp å få pengene tilbake. Men jeg har et spørsmål : Er DENNE tven bedre en philipsen ? Og om den er det , hvor mye bedre tv kan jeg regne med å få om jeg kjøper den ? Kan dere anbefalle en plasma tv eller lcd tv fra 37-42 " som koster max 20.000 ? Endret 14. oktober 2005 av gamerman Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 OT: Det heter "Hvilken av disse to plasmatvene er best?" Og tror du burde velge en med HD-Ready. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 OT: Det heter "Hvilken av disse to plasmatvene er best?" Og tror du burde velge en med HD-Ready. 5003826[/snapback] Jeg kom nå ikke hit for å bli rettet på , var bare en kjapp skrive feil Uansett , jeg trenger mer info om 7000 mer kontrast har mye å si , om picture in picture er viktig. Osv ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Beklager hvis det var frekt ell noe Jeg kan ikke hjelpe deg med slike ting som kontrast å slikt jeg. Litt for avansert.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette er veldig enkelt. Anbefaler Pansonic TH-42PA50. Har sett den til under 19k. Du finner tekniske specs her: http://www.hjemmekino.no/database/tv.aspx Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 enig med overload her, den philips er super low-budget modell, bare skrap. samsungen kjenner jeg ikke til, men panasonic th-42pa50 kan du plukke opp for 17150 spenn på nett, etter min mening er det den beste tven som ikke er hdtv på markedet i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå