lie Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vel, topic sier det meste. Men som nevnt, er på jakt etter en usb koppvarmer som har innebygd varmer i koppen. Ikke slik som denne her: http://www.pcstyling.no/usbkopptest.aspUSB-Koppvarmer test Eller med borrlås rundt koppen. Takker for evt tips og god Helg Mvh. Lie Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Svaret kalles kaffekanne og termokopp Har en termokopp selv og den holder kaffen drikkende i 60 min med god temp og 30 min til med adekvat varme. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er vel maks 5W du kan trekke av usb porten. Det blir det ikke mye varme av. Termokopp er nok tingen. Lenke til kommentar
lie Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hehe, men er ikke like "fancy" som jeg hadde tenkt meg Fungerer det også som dere sa. Men er lett for å glemme seg bort, og da er det greit å ha den stående på med en varmer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) USB har jo som Signatur sier 5W (5V 1A) Men hva er spenning/maks strøm fra Firewire, COM port, LPT port osv? Evt. bare tjuvkoble inni psu og ta det ut en av hullene bak? Endret 14. oktober 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har du et kabinett som ikke er desktop eller shuttle kan du jo snu det og ta av prosessorviften, det blir varm drikke, men død cpu etter noen liter med drikke Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 er på jakt etter "harry-faktoren" ja.... vel vel hva skal man si, man blir fort lei av det... trust me! menneh kan jo bare bruke en av kablene fra srtømforsyningen... leverer ikke de omtrent 10 volt eller no a? med tanke på at harddisken får strøm derfra må det jo være litt. eller gjøre som han andre sa... rappe litt varme fra cpu'n *smart* fader... min flyr jo i taket bare jeg spiller litt nå får tiden. hører asusprobe i bakgrund bare; donk, donk, donk (j.... irriterende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå