TriGem Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei. Må bytte ut mitt gamle kabinett (for stort) trenger et nytt som ikke er høyere enn 40 cm. Kan noen gi meg noen tips på disse, har kun funnet 1 og det er Lian-Li pc 50 (uaktuelt pga psu montering). Jeg trenger noen flere alternativer og erfaringer med små kabinett. Takk Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hva med liggende? Blir litt lite med 40cm da de fleste kabinetter har strømforsyningen over eller under hovedkortet... Endret 14. oktober 2005 av Håvi Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Liggende passer dårlig. Trenger plass til mange disker. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 er det atx du har eller m atx?? få kabinetter som er under 40cm(atx).. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hva med dette? LINK: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC3077B Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 er det atx du har eller m atx?? få kabinetter som er under 40cm(atx).. 5006348[/snapback] ser flott ut men er bare plass til 3 disker.. trådstarter sa han skulle ha mange hardisker, 3 er vel ikke såå mange? men til trådstarter: et kabinett på under 40cm kan "umulig" ha plass til veldig mange hdd er! hva med å kjøpe et eksternt harddisk kabinett? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 er det atx du har eller m atx?? få kabinetter som er under 40cm(atx).. 5006348[/snapback] ser flott ut men er bare plass til 3 disker.. trådstarter sa han skulle ha mange hardisker, 3 er vel ikke såå mange? men til trådstarter: et kabinett på under 40cm kan "umulig" ha plass til veldig mange hdd er! hva med å kjøpe et eksternt harddisk kabinett? 5006891[/snapback] *vekke gammel tråd* Poenget med dette kabinettet er jo det at harddiskfestemetdoden er laget i moduler, og at man kan kjøpe moduler etter det man trenger. Etter det jeg ser så får man plass til 9 disker + optisk drev om man dropper diskettstasjonen. Link til "diskmodul" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå