ØysteinT Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bizarre har til nå påstått at de har gjennomsnittlig 80,000 pologoner per bilmodel. Det viser seg nå at dette ikke stemmer, og Bizarre har postet en unskyldning/innrømmelse og forklart hva det egentlige tallet er. http://www.bizarreonline.net/index.php?act...omments=1&id=61 Øystein Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 "It's actually closer to 96,000" Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å spille pgr3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Fint markedsføringstriks, men det gjør ikke spillet noe bedre. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synes ikke akkurat PGR er så bra spill. 1. sugde hart. GT4 er 10 ganger bedre enn PGR serien. Men det er knall grafikk i PGR3, det er jeg enig i! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synes ikke akkurat PGR er så bra spill. 1. sugde hart. GT4 er 10 ganger bedre enn PGR serien. Men det er knall grafikk i PGR3, det er jeg enig i! 5004002[/snapback] Nåja, hardt sugde det vel ikke... Det var litt i vanskeligste laget, og det skremte vel en del. pgr2 er knall for den som ikke er analt opptatt av realisme, veldig moro online, og i motsetning til GT er det litt skade på bilene PGR3 blir superdupert, bare vent å se! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har ikke spilt PGR2, så jeg skulle kanskje ikke utalt meg. Men PGR var vanskelig, og det med kudos, møkk. Tror heller GT5 for bra grafikk, selv om jeg skal kjøpe meg 360. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg synes Forza på xbox var bra jeg.. Håper det kommer en etterfølger, PGR serien har jeg aldri likt, vet ikke hvorfor men. Men kan ha noe med bilene man kjører eller noe.. Endret 14. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Synes ikke Forca ga det store jeg. Kanskje jeg er litt for GT4 patriot, vet ikke. Synes Full Auto til 360 ser tøft ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bryr meg fint lite om ein bil har 70, 80, 90 eller 100 tusen polygoner. Det er kjøringa som gjeld. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) For de som har spilt lenge, kan jo godt huske hvor artig det går ann å ha det selv med dårlig grafikk. Så selve grafikkbiten har i min mening veldig lite å si iforhold til spillopplevelsen. edit: så på siden dems, ufyselig dårlig egenreklame. jaja... Endret 14. oktober 2005 av rakib Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Bryr meg fint lite om ein bil har 70, 80, 90 eller 100 tusen polygoner. Det er kjøringa som gjeld. 5004137[/snapback] Agree, og derfor er GT4, den har den mest realistiske kjøremotoren. Evt. ha et Logitech GT4, da er du kongen over alt. Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) "Agree, og derfor er GT4, den har den mest realistiske kjøremotoren. Evt. ha et Logitech GT4, da er du kongen over alt". GT4 har den mest realistiske kjøremotoren? Hmm du har aldri kjørt bil før eller? GT4 er vel så langt ifra og være realistisk som det går ann og få det...Prøv heller Enthusia: Professional Racing eller Live For Speed hvis det er realisme du går etter, begge de 2 titlene banker gørra ut av GT4 når det kommer til handling på bila. Endret 14. oktober 2005 av PuppetMastern Lenke til kommentar
nacho Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Når har vel aldri PGR gitt seg ut for å være en simulator, så en sammenlikning med GT eller Forza blir noe meningsløs. Viss pgr3 får bra kritikker så er det det første som skal kjøpes til xboxen her i huset, høres tøft ut med spectator mode der 30k kan sitte å se samtidig. + at det arcade spillet som følger med er jo uunværlig Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg sier bare Need For Speed: Most Wanted det er gameplay det ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg sier bare Need For Speed: Most Wanted det er gameplay det ! 5007116[/snapback] Så du har spilt det allerede? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 La oss legge denne diskusjonen bak oss, og se framover hva Xbox 360 kan tilby, og det tror jeg ikke blir lite. *Er forhåndsbestilt* Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skal ikke forhåndsdømme for mye, men jeg gleder meg mye mer til NFS: Most Wanted, enn jeg gjør til PGR, etter å ha sett trailerene syns jeg bare grafikken i NFS ser mye mer realistisk ut, og spillet virker mye mer min stil med et action-preget high-octane spillestil. hvor PGR blir mer et slags driving simulator. Men det kan hende jeg forandrer mening når jeg får tittet nøyere på spillene nærmere launch. Men så langt heller jeg mot NFS. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ikke bland inn Need for speed her da Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ikke bland inn Need for speed her da 5008726[/snapback] De fleste andre konkurrerende spillseriene er allerede blandet inn, skjønner ikke hvorfor NFS som også er en launch title ikke skal få lov å nevnes Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg gleder meg mye mer til dette enn NFS MW. er så lei NFS U Serien nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå