Gå til innhold

PGR3 (Xbox360): Bizarre løy om antall bilpologoner

ØysteinT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes ikke akkurat PGR er så bra spill. 1. sugde hart. GT4 er 10 ganger bedre enn PGR serien. Men det er knall grafikk i PGR3, det er jeg enig i!

5004002[/snapback]

Nåja, hardt sugde det vel ikke...

Det var litt i vanskeligste laget, og det skremte vel en del.

pgr2 er knall for den som ikke er analt opptatt av realisme, veldig moro online, og i motsetning til GT er det litt skade på bilene :)

PGR3 blir superdupert, bare vent å se! :yes:

Lenke til kommentar

For de som har spilt lenge, kan jo godt huske hvor artig det går ann å ha det selv med dårlig grafikk. Så selve grafikkbiten har i min mening veldig lite å si iforhold til spillopplevelsen.

edit: så på siden dems, ufyselig dårlig egenreklame. jaja...

Endret av rakib
Lenke til kommentar

"Agree, og derfor er GT4, den har den mest realistiske kjøremotoren. Evt. ha et Logitech GT4, da er du kongen over alt".

GT4 har den mest realistiske kjøremotoren? Hmm du har aldri kjørt bil før eller?

GT4 er vel så langt ifra og være realistisk som det går ann og få det...Prøv heller Enthusia: Professional Racing eller Live For Speed hvis det er realisme du går etter, begge de 2 titlene banker gørra ut av GT4 når det kommer til handling på bila.

Endret av PuppetMastern
Lenke til kommentar

Når har vel aldri PGR gitt seg ut for å være en simulator, så en sammenlikning med GT eller Forza blir noe meningsløs.

Viss pgr3 får bra kritikker så er det det første som skal kjøpes til xboxen her i huset, høres tøft ut med spectator mode der 30k kan sitte å se samtidig.

+ at det arcade spillet som følger med er jo uunværlig :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke forhåndsdømme for mye, men jeg gleder meg mye mer til NFS: Most Wanted, enn jeg gjør til PGR, etter å ha sett trailerene syns jeg bare grafikken i NFS ser mye mer realistisk ut, og spillet virker mye mer min stil med et action-preget high-octane spillestil. hvor PGR blir mer et slags driving simulator. Men det kan hende jeg forandrer mening når jeg får tittet nøyere på spillene nærmere launch. Men så langt heller jeg mot NFS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...