_Prime_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Sier meg enig med smirnoff, har selv gode service erfaringer derfra. F.eks når jeg kjøpte bærebar engang, ringte de meg opp(uten at jeg hadde spurt om det) og hjelpa meg med specs osv. Har aldri opplev noe problem hos psdata. Syns dette ble litt hets av psdata, vedder på dette skjer hos andre bedrifter også. Men er jo greit du gjør oss oppmerksom på dette med returporto. edit: skriveleif Endret 17. oktober 2005 av _Prime_ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har meget gode erfaringer med tidligere handler hos psdata, aldri hatt retursaker dog. Da min søster sendte et kamera på garantireprasjon til mpx fikk vi per e-mail (tror jeg) info om at vi måtte sende med kontonummer så de kunne betale fraktkostnader etter å ha sjekket om det var hold i returen hennes... Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Eg må vel seie meg einig med dei som ikkje tykkjer det kan reknast som ei dødssynd å tabbe seg ut 2 gonger over ei periode på fleire månader, og når dei fiksar det utan noko stor krangel, hadde nå eg sagt meg godt tilfreds. Seier ikkje at det er greitt at dei gjer feil, men noko slingringsmonn må ein nå gje folk, ellers blir verda ein trist og einsam plass. ;-) Men for all del, det er bra at du gjer oss merksam på kva rettar ein har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå