aaandy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Heisann ! Jeg har en gammel pc som for såvidt fungerer, men er litt i sløveste laget.. Er det noen som kan hjelpe meg med å se litt på hva som kan gjøres uten å legge noe særlig med penger i det, pc`n skal brukes av mine barn til surfing, spilling av "runescape"etc....., hadde vært greit å kunne kjøre XP Pro på den (gjør det i dag, men vet at det egentlig er for lite ram til det),så det tar litt tid med oppstart og sånt.. Her er en link til specs: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=bph05964&lc=en Er ikke 100% lik, men så godt som. PS! er ikke noen superduper datatype, så hvis dere har tips, så er jeg takknemlig for linker til produkter.. aaandy Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen som kan fortelle meg om det har noe for seg og oppgradere denne pc`n til den bruken som er beskrevet ? aaandy Lenke til kommentar
all right Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Med pentium 3 og 512 mb ram går vell windows XP fint. OG viss maskinen bare skal brukes til surfing, spilling av "runescape"etc som ikke er "kraftige" spill så trengs det vell ikke å gjøre nor med denne maskinen. Skal det alikevell gjøres noe så blir det fort dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå