Gå til innhold

Operation Flashpoint: Elite goes gold! (Reviews)

Colossus

Anbefalte innlegg

flashpointelite.com

BIS Forums

Jeg har ikke Xbox selv, men jeg skal nok prøve det. Enda bedre blir det når Armed Assault kommer :D

Det kommer 28. oktober i Europa og 8. november i USA. (Se here)

Codemasters pressemelding

------Legger til nytt------

Videoer:

Trailer #1

Trailer #2 (Backup) NY!

Eksklusiv video #1 (in-game)

Eksklusiv video #2 (in-game)

Eksklusiv video #3 (in-game)

IGN videoer

Interviewer/Previews (Nyeste interview/preview øverst):

CNet

NLgaming

Gamespy

XboxWorld

IGN

Gaming Age

TeamXBOX

WorthPlaying

Gamespot

Anmeldelser (Review):

Xboxworld.com.au (90 av 100 poeng)

Total Video Games (8 av 10 poeng)

Boomtown (9 av 10 poeng)

Pro-G (8 av 10 poeng) NY!

Games Radar (92%) NY!

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg som en unge, spillet på PC er i mine øyne et av de beste spillene NOEN SINNE. Så lenge man har fantasi til å overse noen av feilene (pc versionen) har er det virkelig den beste spillopplevelsen som finnes. Vet ikke om det står noe om dette i pressemeldingen, men OFP blir (i en noe modifisert version) blir brukt som treningssimultaor i ulike deler av den amerikanske hæren og politistyrkene. De har hatt ekstremt god fyskk siden dag én, ikke noe ragdoll tull:)

GLEDER SEG!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tok sin tid å finne alt dette, men det da mer eller mindre copy & paste :whistle::p

---------------------------------------------------

[La sammen med første post]

---------------------------------------------------

Oppdatert utgivelses datoer (Bekreftelse fra sjefen selv):

-28. Oktober i Europa*

-4. November i Australia

-8. November i Nord Amerika

*(Gjelder ikke Tyskland. For en eller annen grunn har Codemasters i Tyskland bestemt at den tyske versjonen av Operation Flashpoint: Elite skal bli utgitt den 11. November)

GLED DERE! :D

EDIT: Det viser seg at OFP: Elite vil bli utgitt den 4. November både i Norge og Danmark (usikker om dette gjelder Sverige og, men jeg frykter det.)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Hmm, her var det dødt :ermm:

Okei da, la meg spørre, er det noe som i det heletatt har lurt om de skal kjøpe Elite?

5064082[/snapback]

har det her nå, ganske morro. Mye bedre enn battlefield, men grafikken bærer preg av at OFP er fra 2001, nesten slik at man får epilepsianfall ved å sitte nærme tvn, men ellers 15 X :w00t: og :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei da, la meg spørre, er det noe som i det heletatt har lurt om de skal kjøpe Elite?

5064082[/snapback]

har det her nå, ganske morro. Mye bedre enn battlefield, men grafikken bærer preg av at OFP er fra 2001, nesten slik at man får epilepsianfall ved å sitte nærme tvn, men ellers 15 X :w00t: og :thumbup:

5065723[/snapback]

Pre-ordre? Eller...? :dontgetit:

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

5064082[/snapback]

5065723[/snapback]

5066055[/snapback]

*kremt* ingen kommentar? :whistle:

Lenke til kommentar

5064082[/snapback]

5065723[/snapback]

5066055[/snapback]

*kremt* ingen kommentar? :whistle:

5066075[/snapback]

Skuffende, jeg kjenner disse folka og de er ikke pengesugere. De prøvde faktisk å gjøre det billigst mulig i tillegg til at folket fikk bedre grafikk og ny engine. :ermm:

Det tok 3 år å få det på Xbox uten at de tok vekk noe fra det orginale spillet og dette er det du får tilbake. :no:

Lenke til kommentar

du kjenner de sån helt personlig?? neida, vet at jeg er en av de som fucker spillbransjen, men min lommebok tillater meg ikke å gjør slike ekstravagnate innkjøp:) er student ser du, men det er vel strengt tatt ikke noen god unnskyldning. Det eneste jeg kan gjemme meg bak, er at jeg kommer til bruke penger på 360'n, ikke at jeg føler at jeg må svare ovenfor deg eller noen andre! :)

Hvor har du det fra at de ikke er pengesugere og vil gjøre det billigst mulig? Spillbransjen er business, og ALLE er ute etter å tjene mest mulig penger, ingen som gjør noe for å være snille, og om det virker som om de gjør noe, bare fordi de vil være snille, er det et markedsføringstriks som skal skape sympati, og gi deg lyst til å kjøpe noe av de.

Men klart piratvirksomhet ødelegger, men faktum er at jeg aldri ville kjøpt spillet ellers, ettersom jeg ikke har råd og brøker pengene mine på andre nyttige ting, slik so mat og husleie.

Foresten ikke noe angrep på deg colossus, bare så du vet det:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

de holder for tiden på med 2 spill til pc! AA pluss et annet uannonsert

foresten har de gjort lite med spillbarheten etter portingen. Det spiller omtrent som PC versjonen, ganske moro med tanke på at BF2: mc suger arcade balle

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Jeg kjenner Placebo (Paul Statham) litt iallefall.

Selvfølgelig er spill en business, men i forhold til andre Xbox spill er kanskje OFP: Elite litt billigere.

Jeg tror det var pga av at OFP: Elite egentlig skulle blitt utgitt for 1-2 år siden at de satt ned prisen litt, men nå skal da Codemasters ha sitt også da.

BIS jobber med to spill, Armed Assault* og "Game 2"**

*("Working title". Mulig at det kommer før jul eller i Januar/Februar. Ukjent publisher)

**(Egentlig skulle det ha het Operation Flashpoint 2, men siden Codemasters ikke lengere er publisher for dette spillet så har det blitt kalt "Game 2")

PS: Ta det me ro Pellepirat, jeg tar ikke dette personlig ;)

Lenke til kommentar
Nei, nei, nei det her spillet burde aldri vært gitt ut. Grafikken er rett å slett en katastofe. Vi snakker PS1 grafikk her.

BF2 var heller ikke mye å rope hurra for. Blir helt sjøsyk av å spille det.

5071259[/snapback]

Nå er ikke Xbox en super console heller og jeg synes BIS har gjort en god jobb med å ikke slette en eneste detalj fra spillet, de har til og med upgradert både engine og grafikk. Visst OFP: Elite hadde som målskive å komme på Xbox360 så hadde saken vært en helt annen.

Dessuten handler ikke OFP-serien om å få best grafikk, men miljøet og realismen.

Liker du bare eyecandy så er nok spill som FEAR og HL2 bedre. Men visst du vil ha mega store kart, i forhold til andre spill, som ikke trenger loading hver eneste meter og realisme så er nok OFP spillet for deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er dette allerede sluppet i Norge? (Ser at det står 28 okt i UK) Kan ikke finne noen reviews av multiplayeren. Noen som har testet det?

Personlig er jeg ikke så opptatt av singleplayer. Spilte en del Operation Flashpoint multiplayer på PC og det var konge. Om dette er like bra til xbox over live så tror jeg at jeg skal forlate Halo2 til fordel for dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...