Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Er du med i ungdomsbedrift? fortell!

Anbefalte innlegg

Lurte på hvem som var med i en ungdomsbedrift her.

Selv er jeg med i en som skal selge Dospøkelser. Navnet på bedriften er ofisielt Toalettpatruljen. Siden jeg havnet i økonomiavdelingen tvert mot min vilje så har det gått litt sakte med bedriftens logoer og markedsstrategier. Har bare stiftet den nå. Har ikke noen kjempeforhåpninger med salget men håper å gå med pluss seff.

Neste uke kommer bidragene inn og da skal vi kjøpe et parti med disse spøkelsene.

Hadde jeg bare våre i salg og markedsavdelingen :roll: Da skulle ting fått litt fart på seg.

Går forresten Salg og service VK1 på Lundehaugen.

Endret av Håvi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk VK2 Serviceelektronikk i 2003-2004 hadde klassen en elevbedrift vi kalte DMMC (Digital MultiMedia Computing elns :p fant på forkortelsen først), Vi skreddersydde små barebone maskiner for stuebruk osv, men solgte ingen da :p Vi gjorde også en del reperasjoner på maskiner for folk, dette tjente vi litt på. Tror det ble 60,- på allesammen når vi avviklet bedriften!

Det største vi presterte var en pengepremie på 500,- for 3. plass i kategorien beste håndverksbedrift på elevbedrifts messa, var eneste bedrift fra follo som vant noe tror jeg :cool:

Artikler fra Østlandets blad:

Driftig Follo-ungdom

Dagens ros 26. november

Unge gründere

:fun:

Lenke til kommentar

Klassen min held på å starta ungdomsbedrifta no, ser ganske bra ut.

Kaller oss Stord Tømrar UB, Og skal gjer små oppdrag innen alt fra tømring/snekkring til rydding.

Itillegg skal me og bygga eit hus, det er i samarbeid med skulen sidan det er pensum.

No må me berre venta å sjå korleis bedrifta kjem til å gå. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
på vk1 på lørenskog har noen i klassen etablert et firma. vi skal lære bort data til pansjonister. vi heter 123 DATA UB. tror detta skal funke fint. har vel en 30 på meldte nå. og 1000kr fra hver--  :dribble:

5063814[/snapback]

:hmm: Gleder meg til å høre hva overskudd dere får det siste kvartalet i år :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...