Gå til innhold

merkelig "knitring" i høyre høyttaler.......

Anbefalte innlegg

når jeg spiller uansett spill knitrer det som svarten i høyre høyttaler, faktsik så mye at d ikke hører noe annet........

men ikke når jeg hører på musikk.......

det er ikke noe i veien med headsettet, har testet tre forskjellige, både på min og en annen maskin, knitrer bare på min maskin........

skjønner ikke hva det kan være.....noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjelder det bare i spill ikke musikk, og alle spill du har prøvd?

Vil tippe det er et driverproblem. Prøv å oppdater til siste lydkortdriver.

Kan også være skjermkortet "slår inn" på lydkortet. Er de plassert nær hverandre?

Edit: (Skrive)Leifur på nye vikingtokter.

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Støy i en høyttaler (eller flere) kan være mye, om jeg forsto deg rett har dette problemet ikke vært før i samme spill? Om dette stemmer lurer jeg på om du har satt i annen hw, alt fra netverkskort(evt. enabla og forandra i bios?!), av erfaring vet jeg det ofte er mye dårlig lyd ute og går med onboard lydkort, men har også hatt slike problemer med mine sb live, audigy 1+2 etc, da oftest er problemet annet kort på pci bussen som lager støy som lydkortet plukker opp(via pci bussen), da har det hjulpet flytte på kortene, tatt ut kortene o.l., har også hatt problemer der coax digital ut fra lydkortet plukker opp støy fra andre ledninger som dem passerer forbi eller ligger vedsiden av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...