Lanka Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lurer på hvordan man får til dette? Altså når jeg kommer inn på forumet så ligger alle Hovedkategoriene over hverandre uten å vise noen som helst underkategorier. Lurer på hvordan dere får det til. Vil gjerne ha det sånn på forumet mitt.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette er en funksjon som ble laget til IPB 2.1. Det er sikkert mulig å klare å lage en funksjon selv, men det er nok veldig vanskelig.. Men til forumstyret, hvorfor har dere ikke slike minus/pluss -tegn på sida av alle kategoriene? Kan vise dere et bilde her: [bildet] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette er en funksjon som ble laget til IPB 2.1. Det er sikkert mulig å klare å lage en funksjon selv, men det er nok veldig vanskelig.. Men til forumstyret, hvorfor har dere ikke slike minus/pluss -tegn på sida av alle kategoriene? Kan vise dere et bilde her: [bildet] <----- Trykk her! 5003335[/snapback] Fordi det sparer oss en god del båndbredde å ikke sende en gigantisk forside til alle. Vi sliter som dere sikkert merket litt med at www-serveren ikke klarer å ta unna alle sidevisningene på det tidspunktet det er mest personer pålogget forumet, og da er man nødt til å ta slike valg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg lurer på hvordan man får til dette? Altså når jeg kommer inn på forumet så ligger alle Hovedkategoriene over hverandre uten å vise noen som helst underkategorier. Lurer på hvordan dere får det til. Vil gjerne ha det sånn på forumet mitt.. 5002782[/snapback] Vi har kodet det inn i systemet at det skal gjøres slik, hvorvidt det finnes en Mod offentlig for det eller ikke vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er det HW drift som har kodet hele forum systemet? Eller er det bare en sånn standard, som alle kan få tak i? Bra jobba uansett Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hmm da lurer jeg på om det går ann å laste ned en template som har den funksjonen. Eller hva jeg i det hele tatt kan gjøre for at kategoriene vises best mulig. Når besøkende kommer blir det til at det som står helt nederst blir glemt bort, fordi det øverste er spennende. Vil ha det sånn at de kan se alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg