sull Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei Jeg lurte bare på hvilke meninger dere gjør dere angående det faktum at man overalt hvor man går kan finne reklame? Hvor enn jeg snur meg for tiden finner jeg reklame eller reklamerelatert materiell...noe som egentlig ikke plager meg i stor grad, men det gir meg en liten tankevekke på hvor kommersielt alt er blitt...Hva syns dere om dette fenomenet? Lenke til kommentar
morra Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Mange lever jo så å si på inntektene det gir dem å leie ut reklameplass. Jeg synes det nærmer seg til å bli en form for forsøpling med alle reklamene som er overalt. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Mange lever jo så å si på inntektene det gir dem å leie ut reklameplass. Jeg synes det nærmer seg til å bli en form for forsøpling med alle reklamene som er overalt. 5004578[/snapback] det er jeg enig i, blir alt for mye reklme og "blink blink" utei gatene, ihvertfall i oslo Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg legger egentlig ikke merke til så mye reaklame. Overser det bare, og det har jeg ikke så mye imot. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvis reklamen forsvinner vil jo tv3 koste penger! Men på offentlige steder kan jeg gjerne være med på å brenne disse plakatene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå