corwin88 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Har skaffet meg anlegg til bilen , ganske billig også,, fikk to 12" blaupunkt bassrør, en saga 4 kanals 1000w forsterker (vet ikke om det med forsterkeren stemmer, men det jeg fikk beskjed om i det jeg kjøpte den, vet den er 1000W) 2 mosterkabler på 4 meter hver, og en hvistnok <<syk>> spiller, men det har jeg allerede skjønt at den ikke er, sendte i allefall med ett bilde, noen kjent med denne spilleren? er dette ett bra anlegg?, har ikke fått testet det enda Endret 13. oktober 2005 av corwin88 Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Tja, de påståtte 1000W kan du nok glemme, det er toppen 320W RMS å få ut av 4kanalern fra Saga. Den er oppgitt til 4*50. Håper du ikke ga mer enn 500 for denne. En annen ting er at watt ikke spiller en eneste liten trille når det gjelder å spille musikk. En kraftig strømforsyning er det som teller, noe Saga nok ikke har for mye av. Monster lager ok kabler, kurante saker det der. Bassrør gir meg krampetrekninger av den ubehagelige typen. Ikke det jeg forbinder med godlyd for å si det mildt. Uha! Spillern er aldeles kurant den, har alt av utganger du trenger og er nok den beste komponenten i anlegget. Det er forresten en Blaupunkt Acapulco MP54 Skal du ha godlyd bør du absolutt satse på å få tak i skikkelige saker foran og glemme hattehyllemonterte løsninger i første omgang. Håper det ikke var for krasse saker, men du spurte jo, hehe Endret 13. oktober 2005 av Jalla Lenke til kommentar
corwin88 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Håper det ikke var for krasse saker, men du spurte jo, hehe 5002802[/snapback] Jeg spurte og fikk svar, er du kjent med spilleren eller?, har ikke bil enda, så dette ligger i Transamen til bruttern,,, jeg har latt han låne det imens, jeg personlig liker best kicker framfor alt annet, men det blir nok det neste anlegget jeg skal kjøpe, skal alltid ha det beste av meg og venna mine jeg,,, men det blir nok ikke billig tnx for utfyllende svar Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Fint du ikke tok det ille opp at jeg "trasha" etpar av komponentene, hehe Er ikke mer kjent med spillrn enn jeg ble etter å ha stappa inn en slik i en Honda for ikke så lenge siden. Ikke noe hemmelig med den der, rett frem og grei spiller og som sagt; alle utganger du trenger Skal du ha det beste så vil nok et potpuri av f.eks TRU, Morel Elate, Sinfoni, Brax, Hertz Mille, Focal Utopia BE o.l være tingen. Eller kanskje Pioneer ODR. Kicker er knallfint det, men ta deg en tur rundt og hør på det som bilstereopusherne rundt deg fører så kanskje du får deg en aha-opplevelse Hvor holder du til forresten, mulig det er noen rundt deg som du kan stikke innom Endret 13. oktober 2005 av Jalla Lenke til kommentar
corwin88 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Holder til på Nesodden i akershus, men er ofte på treff med bruttern, så har sett det meste både av lyd og bil. har allerede forelsket meg i lyden på kicker anlegget i merca til en kompis,men det koster over 50tusen Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Om det er bra? Vel, om du kobler det opp og er fornøyd med lyden, så ja absolutt! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Joda, subjektivt sett er jo alt bra så lenge en er fornøyd, helt klart Men du er jo litt bortskjemt med Kicker da så, hehe Avhengig av hvor langt du ser for deg å kjøre så kan du jo stikke innom følgende: Fleischers Autodesign på Elverum Engen Audio i Bærum Slettes Autohifi Hønefoss Autosound i Tønsberg Morel i Lommedalen For å finne frem kan du jo bruke map24, iallefall på siste biten. SKulle være grei skuring. Ring og avtal med folka og ta deg en tur for å høre på det de har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå