night_mare Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei! HAr lyst på en psp, (jeg pendler 50-60min x2 hver skoledag), men så lurer jeg på et par ting: 1. Umd filmer, tar de stor plass? lang tid å komprimere, har masse egne dvd kjøpte filmer, som jeg gjerne ser på den, men tar det lang tid å forandre filtypen og legge over? (Tror dette egentlig er ulovlig, men herregud, jeg har jo kjøpt dem) har også tenkt til å kjøpe harddisk og batteri i ett i såfall... batteriet har x2 av vanlig brukertid, og harddisken er på 4gb. Har jeg plass til mye da? 2. Er det mulig å laste ned spill som underground rivals, midnight club dub,(og andre kjente spill til psp) fra ikke nevnte nerdete nedlastningsprogrammer? 3. mp3 lyden er den grei nok? Om det er slik som jeg håper så er den jo bare for å si det slik! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Beklageligvis diskuterer vi ikke piratvirksomhet på dette forumet, søk på google så finner du raskt et forum som passer bedre Lenke til kommentar
Panic Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Ja ta og diskuter det heller på pspavisen.com foreksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå