Vonbo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan kan jeg få bort underline på linker i opera? Jeg har følgende css-linjer på linkene: A:link {text-decoration=none; color: #000000;} A:active {text-decoration=none; color: #000000;} A:visited {text-decoration=none; color: #000000;} A:hover {text-decoration=none; color: #ABE0F1;} Men det funker bare på IE ( ), men jeg vil at det skal funke i Opera ( ). Noen som har peiling? Thx Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 text-decoration: none; Elementær CSS-syntax, man bruker ikke =. Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Takker, funka nå. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For å være helt sikker på at den fungerer i alle browsere, kan du også følge LoVe/HAte-regelen. Link o Visited e Hover Active t e Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For å være helt sikker på at den fungerer i alle browsere, kan du også følge LoVe/HAte-regelen.Genialt, jeg glemmer alltid rekkefølgen... *Pugge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå