Gå til innhold

Får ikke installert WOW.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Får ikke til å installere wow i det hele tatt. Det stopper med meg på model.mpq. Har prøvd alt som står på wow-europe.com technical forums.

Noen som har noen gode forslag. Har forstått det sånn at jeg kan kopiere en fresh install (eller en ferdig patcha) fra andre, og kjøre spillet fra min maskin på denne måten. Om det er noen som kan hjelpe meg der, hadde jeg vært veldig takknemlig. Jeg har kjøpt originalt spill, har faktisk testet med 2 forskjellige originale cd-set, lånt av en kompis. Men får som sagt ikke til å installere overhodet, og står helt fast, har prøvd alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:hmm:

Regner med at det kansje er noe feil med pc'en din da!

Har du Service pack 2?

Fikk akkurat samme problemmet, intill jeg reinstallerte pc, uten og SP 2, da funket alt som det skulle!

Men det behøver ikke være samme feil som du har da :hmm:

5002604[/snapback]

Hei, og takk for svar. Nei, leser du på tech forums til Blizzard, er det mange som akkurat samme problemet.

Jeg fikk feilen før jeg formatterte windows, da med sp2. Formatterte, og har nå kun SP1 installert, og har samme feil.

Kom gjerne med flere tips, jeg er åpen for alt. Fikk spilt det 1 uke, og digger spillet. 17 mage, og håper å komme lenger enn det :)

EDIT! Måtte avinstallere for å fikse disconnet problem fra spillet, trodde en ny install ville fikse det.

Endret av KaLasH
Lenke til kommentar
Jeg hadde samme problem, stoppet akkurat på samme sted... tror jeg.

Mitt tips... bare prøv om og om igjen slik som meg, det funket til slutt.

Ikke spør hvor mange ganger jeg prøvde... for det var en del :hmm:

5002662[/snapback]

Prøvde trikset med å kopiere over alle installasjonsfiler over på harddisken, men hjelper ikke.

Noen plass jeg kan laste ned hele spillet? Har jo originalen her, skal være fullt lovlig. Står helt fast, og har seriøst prøvd alt for å fikse dette.

Lenke til kommentar
du kan jo prøve DC++ eller en torrent...

Vil ikke anbefale noe da jeg ikke vet om det er lovlig her på forumet eller generelt ^^

5003032[/snapback]

Så lenge jeg har original spillet burde det være lovlig? Og jeg får jo ikke til å installere det på annen måte. Rimelig frustrert nå, da jeg digger dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...