kri84 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei. Jeg har i lang tid vært på jakt etter Final Fantasy 9. I sommer trudde jeg at jeg endelig skulle få tak i et strøkent eksemplar, via en spillbutikk. Uheldigvis visste det seg å være nr 8. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i FF9, evt noen som har det og vil selge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) eBay! Husk å sjekke region på tinga, så du ikke får en NTSC kopi du ikke kan bruke. Endret 13. oktober 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 eBay!Husk å sjekke region på tinga, så du ikke får en NTSC kopi du ikke kan bruke. 5002441[/snapback] NTSC kopi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det Amerikanske TV-systemet. I Europa (og noen andre steder) bruker vi PAL, noe som betyr at NTSC spill ikke funker på konsoller og slikt vi har her. TVene takler nå begge systemene, men konsoller er som regel låst. http://en.wikipedia.org/wiki/NTSC http://en.wikipedia.org/wiki/PAL Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det Amerikanske TV-systemet. I Europa (og noen andre steder) bruker vi PAL, noe som betyr at NTSC spill ikke funker på konsoller og slikt vi har her. TVene takler nå begge systemene, men konsoller er som regel låst. http://en.wikipedia.org/wiki/NTSC http://en.wikipedia.org/wiki/PAL 5002554[/snapback] Hmm ok. Kan ikke være så vanskelig å finne rett versjon hvis man finner en seriøs selger. Håper jeg får tak i det. Har ikke spillt det på flere år. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Oaka Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gamezone.no selger det til den noe stive prisen av kroner 349,-. Det er også Platinum-versjon, men det burde ikke bety så mye hvis det viktigste for deg er å få spilt spillet igjen. Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvordan funker det med ps spill på ps2. Er det noen problemer med dette. Hørte et rykt om at det kunne være problemer me saving. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du trenger et minnekort for ps1 for å save på ps2. Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Du trenger et minnekort for ps1 for å save på ps2. 5019309[/snapback] Ok, og da funker alt ok?? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du trenger et minnekort for ps1 for å save på ps2. 5019309[/snapback] Ok, og da funker alt ok?? 5019333[/snapback] Jepp, funker som faen det, spiller FF9 selv, og eneste måten å lagre et PS1 spill på PS2 er ved å bruke et PS1 minnekort Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Da funker alt ok. Men ikke regn med at det kommer til å loade noe kjappere eller at grafikken blir fetere. Det funker desverre ikke slik [edit: vi svarte på likt! tihi.] Endret 18. oktober 2005 av Tim Pop Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har spillet strøkent (hvis ikke lillesøstrene mine har ramponert det) hjemme hos mor og far. Bor et godt stykke unna nå, men hvis du virkelig brenner for FF og ikke finner det noe annet sted kan jeg sende deg det neste gang jeg er hjemme. Kan ikke love at det blir før i begynnelsen av desember. Muligens neste helg også, men litt tvilsomt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Husk retningslinjene folkens. Enhver post som omhandler oppfordring til piratkopiering/warez vil bli slettet og bruker vil bli advart. Retningslinjer finnes her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå