Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn her er det alltid ved oppdateringer. Før oppdateringen kommer maser alle om at oppdateringen må komme raskere. Deretter er det så og si ingen som gidder å teste betaversjonen av forumet, selv om alle har en unik mulighet for å påvirke hvordan forumet blir seende ut ved å komme med forslag under betatestingen. Når så oppdateringen kommer, etter enorm jobb fra drift, så klager nesten alle.

Lenke til kommentar
Og desuten, hvorfor står det www.diskusjon.no i stedet for forum.hardware.no??

EDIT: vet jeg spør my nå men, men!

5010824[/snapback]

Før: Hvis noen sendte meg en link fra forum.overklokking.no måtte jeg logge inn på nytt, fordi jeg bruker hw.no.

Nå: Vi har et samlet navn, og alt er mye lettere sånn.

Lenke til kommentar

Akkurat den samme sytingen som sist, gangen før og enda en gang før...

Livet går videre with or whitout you, noe som heter dynamisk utvikling her i livet.

Tipper at flere av dere ville vært huleboerer ennå hvis det hadde vert mulig... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

For de som savner gamer.no skinnet kommer det et gamer.no skin etter hvert. Hvordan dette blir seende ut vet jeg ikke, men skulle ikke overaske meg om det ligner en del på det gode "gamle" skinnet.

Ellers kan man jo håpe og tro at de legger ut det gamle HW-skinnet ol. en gang i tiden. Dog må de jo tilpasse skinnet til den nye forumversjonen. Det er faktisk ikke bare å laste opp skinnet på nytt igjen. Man kan nemlig ikke bruke 1.3 skins direkte i versjon 2. Derfor må blant annet gamer fikse nytt skin eventuelt tilpasse det gamle.

Jeg bruker som regel bare gamer.no skin og venter spent på skinnet til den nye forumversjonen. Ellers har jeg jo trial-versjonen av IPB 2, og er kjent med en del av funksjonene. Som f. eks multi-quoting.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...