Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det gamle uten tvil..

-er jo helt umulig å finne fram(hehe rekke følen av, hw, spill, oc osv er forandret)

- stygt desing syns jeg :mad:

- man ser ikke"hvor mange innlegg" brukeren som poster har :hrm:

- man ser ikke hw en i profilen :hrm:

det er min mening!

Lenke til kommentar
det gamle uten tvil..

-er jo helt umulig å finne fram(hehe rekke følen av, hw, spill, oc osv er forandret)

- stygt desing syns jeg :mad:

- man ser ikke"hvor mange innlegg" brukeren som poster har :hrm:

- man ser ikke hw en i profilen :hrm:

det er min mening!

5006571[/snapback]

-Rekkefølgen venner du deg fort til.

-Design går på smak, men personlig synes jeg dette er like bra som det forige.

-Postcount viser du ved å velge "Diskusjon.no" nederst på siden.

-Det med hw i profilen er litt synd, ja.

Men jeg synes de nye funksjonen veier mer enn opp for det lille negative med den nye versjonen. Jeg liker dette bedre.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig likte eg det gamle forumet bedre. Kem liker vel forandringer? :roll:

5002311[/snapback]

Jeg.

Eneste som er "negativt" er at det er en forandring, selve forandringene er bare positive.

1. Nytt bedre, kjappere system. (Regner ihvertfall med at dette blir raskere, mulig det blir litt hickups i starten...)

2. Felles domene(gud bedre hvor mange ganger jeg irriterte meg over at folk hadde link til en annen post på et annet domene, måtte jo logger meg inn på nytt evt. skrive om adressen)

3. Mer oversiktelig

4. Postcount vises ikke på brukeren på siden, kanskje nå folk for en gangs skyld kan drite litt i hvor mange postcounts folk har?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
4. Postcount vises ikke på brukeren på siden, kanskje nå folk for en gangs skyld kan drite litt i hvor mange postcounts folk har?

5009414[/snapback]

Hva betyr da den: "Innlegg [nummer]" ?

Edit: Likte utseende til det gamle forumet bedre, men det på det nye oppdager jeg nye og litt stilige ting hele tiden. Så trur kanskje jeg synes det nye er litt bedre allikevel, selv om det vil ta litt tid å venne seg til utseendet.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar

Jeg har en god del stats under brukernavnet, og synes det er veldig greit. Jeg bruker Jonnar som eksempel:

GRUPPE: Medlemmer

Fra: Bønes, Bergen

Jeg liker å ha full oversikt over hvor aktiv de har vært, om de har skrevet 3000 innlegg på 3 måneder, og kanskje aller viktigst, hvor de er fra. Sånt er rett og slett greit å vite. Skulle gjerne hatt bursdag under også, slik at vi fikk full oversikt uten å måtte gå inn på profil, men jeg overlever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...