Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt er greit, bortsett fra designet som mildt sagt er forferdelig. Selve innlegget har alt for liten plass slik det er nå. Dessuten skjønner jeg ikke bæret av sitering og vedlegg.. Da jeg siterte kom det ikke noe sitat, og da jeg la ved noe, kom det ikke med.. (Ja, jeg har skjønt at jeg skal merke av alle de personene jeg vil sitere og deretter klikke på addreply, men det kom fortsatt ikke noe opp. Måtte trikse litt før det faktisk gikk..) Jeg håper de lager litt større plass til innleggene, plasserer quote, o.l. slik at man ikke får en annen bruker enn man egentlig skulle ha, og for øvrig fikser alt det rare.. det er greit nok med nye løsninger, men de gamle burde da funke som de skal..

Og et lite spørsmål: hvorfor har noen ikoner en vinkel plassert i et hjørne, og andre ikke?

5005278[/snapback]

Hvilken vinkel? :hmm:

Lenke til kommentar
vel.. likte det gamle før, men føler jeg er blitt vandt med det nye nå etter 5 minutter så det er nok bare en vane sak :yes:

5005364[/snapback]

Er nok en vanesak, ja. Kom inn på det nye forumet for førske gang i dag og oppdaget at det var nytt. Grubla litt før jeg fant ut +\- på Quote! Blir sikkert vant til det.... :w00t:

Lenke til kommentar

Det er litt både og. Noen nye ting liker jeg godt, men utseende og ytelsen på det nye liker jeg ikke. Det går treigere enn før, i tillegg til at det er mye mer uoversiktelig. Før var alt så greit. Nå ble det bare rot. Jeg vil i hvertfall ha igjen det forrige utseende som var på gamer.no!

Lenke til kommentar
Og et lite spørsmål: hvorfor har noen ikoner en vinkel plassert i et hjørne, og andre ikke?

5005278[/snapback]

Hvilken vinkel? :hmm:

5005294[/snapback]

Hjørnet på f.eks denne p_quote.gif

Er vel bare sånn på de under innleggene.

5005373[/snapback]

Neinei! Jeg snakker om de på f.eks. dette ikonet. f_hot_dot.gif Det finnes på de blå også.. Hva er det til?

...og hva i svarte er right, snapback, /snapback, /right?

Lenke til kommentar

Vinkelen nedi hjørnet på ikonet indikerer at det er en tråd du har ett eller flere innlegg i. Det samme som den svarte prikken på brevene før.

Right indikerer av elementet skal stå til høyre i innlegget, og snapback er en link til innlegg nr. xxxxxxx. Disse to blir lagt til i slutten av hver quote for at man skal kunne finne quoteplassen fort igjen.

Du ser linken som denne pilen: post_snapback.gif

Lenke til kommentar
Vinkelen nedi hjørnet på ikonet indikerer at det er en tråd du har ett eller flere innlegg i. Det samme som den svarte prikken på brevene før.

Right indikerer av elementet skal stå til høyre i innlegget, og snapback er en link til innlegg nr. xxxxxxx. Disse to blir lagt til i slutten av hver quote for at man skal kunne finne quoteplassen fort igjen.

Du ser linken som denne pilen: post_snapback.gif

5005514[/snapback]

Ok, takk! Jeg får det ikke til å stemme at jeg har postet innlegg i flere av de emnene det faktisk er en sånn vinkel på, men samma det..

Men vil noen fra administrasjonen vennligst la være å spamme ned hele innboksen min med unødvendig post? Jeg har ikke gjort noe som helst med innstillingene på min bruker, så hvorfor blir jeg da spammet ned? :mad:

Fortsetter det slik, så ser dere ikke meg på dette forumet mer...

Edit: det er snakk om e-post, ikke PM

Endret av KaYcH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...