Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da flere skins om du ikke liker det som er satt til standard :dontgetit:

Jeg er i allefall veldig fornøyd med "Hardware.no - Dynamisk" og det er mange funksjoner som er veldig nyttige på det nye forumet!

Det jeg ikke skjønner er hvorfor forumet heter diskusjon.no... forum.hardware.no var myyye bedre :yes:

Lenke til kommentar

Det gamle var designmessig eit mykje betre forum. I denne versjonen blir det for mykje forstyrrande elementer med "sitat-teikn" i ein overdimensjonert sitatboks, store, dominerande knappar og unødvendig stor tekst på alt rundt innlegget. Vart veldig skuffa altså, det gamle var mykje betre.

Ein del nye funksjonar er kanskje kjekt å ha, men det er innlegga som skulle vært hovudprioritet.

Lenke til kommentar

Det gamle var designmessig eit mykje betre forum. I denne versjonen blir det for mykje forstyrrande elementer med "sitat-teikn" i ein overdimensjonert sitatboks, store, dominerande knappar og unødvendig stor tekst på alt rundt innlegget. Vart veldig skuffa altså, det gamle var mykje betre.

Ein del nye funksjonar er kanskje kjekt å ha, men det er innlegga som skulle vært hovudprioritet.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke at det heter "diskusjon.no" nå. Finner det faktisk dritharry.

Vel hun sa det best...

5003369[/snapback]

Helt enig.. Mistet litt av sjarmen :(

Det som også kommer til å ta tid å venne seg til er at alle knappene pr post en i bunn av posten, og ikke på toppen som før :p Men der kan sikkert fikses i kontroll panel? Lenge siden jeg har brukt IBP2 nå :(

EDIT: btw:

Siden ditt siste besøk...

Det er 3086143 nye innlegg.

DET tror jeg ikke noe på :p

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar

Funksjonaliteten til det nye forumet eier det forrige. Det er helt klart en forbedring, quotingen er genial, spoilerfunksjon har vi ventet lenge på og blogg var artig.

Design henger jeg meg ikke opp i, er det effektivt trenger det ikke være pent. Jeg bruker Hardware.no - Dynamisk, og er fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Alt er greit, bortsett fra designet som mildt sagt er forferdelig. Selve innlegget har alt for liten plass slik det er nå. Dessuten skjønner jeg ikke bæret av sitering og vedlegg.. Da jeg siterte kom det ikke noe sitat, og da jeg la ved noe, kom det ikke med.. (Ja, jeg har skjønt at jeg skal merke av alle de personene jeg vil sitere og deretter klikke på addreply, men det kom fortsatt ikke noe opp. Måtte trikse litt før det faktisk gikk..) Jeg håper de lager litt større plass til innleggene, plasserer quote, o.l. slik at man ikke får en annen bruker enn man egentlig skulle ha, og for øvrig fikser alt det rare.. det er greit nok med nye løsninger, men de gamle burde da funke som de skal..

Og et lite spørsmål: hvorfor har noen ikoner en vinkel plassert i et hjørne, og andre ikke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...