Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How I love these things.

Om dere vil ha tilbake gammelt design, sett dere ned og lag et skin da vel! Det er på vei, men først og fremst bør man få opp det nye forumet, og få fikset de barnesykdommene som fortsatt gjenstår etter betatesting.

Og det er ikke bare-bare å få tilbake gammelt utseende vil jeg tro, skin må tilpasses funksjoner og slikt (ikke noe jeg vet helt sikkert, men går ut i fra), og funksjoner har vi fått flere av.

Kort oppsummert: Stop yer whinin'! :)

Klem.

Lenke til kommentar

Venner meg nok til det nye designet og alt det, men for guds skyld! Diskusjon.no?

Hvorfor endre det i første omgang, følgene av det navnet blir sikkert at vg-bertene og andre fjortisser spammer forumet med crap.

Det er/var jo i bunn og grunn et hardware forum.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er forskjellen mellom reply og quote.

5002486[/snapback]

Trykker du på 'Quote' kan du sitere flere innlegg samtidig :) Bare trykk 'Quote' på de innleggene du vil sitere, og svar på vanlig måte.

Med 'Reply' siterer du kun det ene innlegget.

Lenke til kommentar

Etter at jeg oppgraderte mitt eget forum til 2.1.1 ble ikke hw.no's oppgradering til 2.0 så fasinerende funksjonsmessig egentlig.

Bare vent til dere får hilse på en skikkelig (fungerende) Rich Text Editor, og ikke minst inline redigering av innlegg (redigere innlegget ditt direkte uten å laste siden på nytt) :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...