Gå til innhold

Likte du det gamle forumet bedre?

White Fox

Likte du det gamle forumet bedre?  

398 stemmer

1. 1. Likte du det gamle forumet bedre?

• Det gamle var best
      191
    • Det nye er best
      88
    • Det nye er helt okay
      89
    • Stiller meg likegyldig
      41

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Kom forskrekket tilbake til dette diskusjon.no forumet. Vet forumstyret har jobbet masse med dette, men har følelsen av at jeg ikke er den eneste som likte det gode gamle hw.no forumet bedre.

Skjønner at serverne osv har litt problemer nå i starten, men si din mening utifra det du mener om de nye funksjonene og det nye designet.

Vet jeg kommer til å bli evig forhatt av forumstyret osv etter denne tråden, men håper på demokrati her på forumet så jeg føler at medlemmene hvertfall har rett til å si hva de mener. Hvis de fleste mener at dette er en forbedring så er jo det egentlig helt topp.

Så; likte du det gamle forumet bedre?

PS: Dette er ikke en tråd med konstruktive tilbakemeldinger osv; dette kan taes i tilbakemeldinger-kategorien; håper heller på en poll her, men er vel tvilsomt om noen moderator gidder å sette opp det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

likte det gamle designet bedre, er litt kjedelig. ikke no god med forandriger igrunnen. når mamma maslte stua tokk det nesten ett halvt år før det var "stua mi" igjen...

men e venner meg nokk til det nye designet ettervert... håper jeg :ermm:

btw: når jeg kom inn på forumet første gang i dag var jeg ---> :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er storfornøyd med det nye designet. Skjønner at HW drift har lagt mye arbeid inn i dette, og syns det er helt topp. Kanskje noen av dere som ikke liker det, ikke gjør det fordi det er uvant? Prøver ikke å pålegge dere en mening da ;)

Lenke til kommentar

Designet er bra det. Mange nye kjekke funksjoner, som den lille oransje "hopp til første uleste post" knappen og diverse andre.

Men det er endel ting som plager.

"« Første · OT-baren · Siste »" linkene på bunn av hver trådside er flyttet helt til høyre. disse passer bedre mot midten der de lå tidligere, ettersom pekeren søker mer mot midten (iallefall i mitt tilfelle).

Menyen på venstre side har for mye luft. Hele menyen burde få plass på en sidelengde i 1280x1024 iallefall (om ikke 1024x768). "mine innlegg" er også malplassert. (Burde være gruppert med de 3 menyvalgene over")

Det mangler også en link til prisguiden øverst. Denne er sårt ønsket tilbake av alle som setter opp "hjelp jeg skal ha ny PC" forslag :)

Hvis man forbedrer ytelsen og retter opp disse småtingene, så er iallefall jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er forskjellen mellom reply og quote. I tillegg så er det lett å trykke på feil knapper (altså quote innlegget over det du skulle).

Ellers så liker jeg ikke skinnene som er nå, men dette skal jo forbedres etter hvert.

Jeg liker ikke at det heter "diskusjon.no" nå. Finner det faktisk dritharry.

Liker heller ikke selve layouten siden hvor trådene listes opp. Det er vanskelig å lese teksten. Ting fremstod mye klarere før. Kofferter? Wtf? Hvorfor har hver tråden en KOFFERT foran seg? Bare lurer.

Lenke til kommentar

Altså, det nye designet er helt greit. Kanskje litt for fancy etter min smak. Dog, det jeg virkelig ikke likte var "diskusjon.no". Rett og slett pga. at jeg synes det var så koselig med "hardwareforumet", som på en måte var litt "lukket", og ikke så kommersielt som f.eks. vg.forumet osv. Likte også en synlig postcount, men det er vel bare smak og behag :D

Men ellers et fint layout :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå synes jeg ikke det går noe særlig treigere. Hvis dere synes det går treigt nå, så har dere ikke vært her lenge nok til å huske hvordan forumet var for en tid tilbake.

Edit: :roll: Skulle jeg aldri ha sagt. Nå er serveren overbelastet igjen, ja.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...