richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg bestilte Nano fra PSDATA 1 time før lanseringen av den nye Ipoden igår, og nå angrer jeg naturligvis. Den ble betalt med VISA og kommer her på døra i morgen vil jeg anta, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å returnere den og få pengene igjen? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 benytt angrefristen (hvis du faktisk ikke vil eie den minste iPod'n ever) Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, men rent praktisk, hva gjør jeg? Mottar pakken, og? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Dersom du kjøpte og betalte over nettet kan du bare sende den tilbake. Du har 14 dagers full angrerett på produkter kjøpt over fjernavtale (altså ikke over disk). Dru trenger ikke oppi noen grunn, dog må du betale portoen. For å svare på spørsmålet rent praktisk: Psdata pleier å sende ved et reklamasjonsskjema e.l. i pakken. Derfor kan du, når du henter pakken på postkontoret eller får det på døren. Bare åpne pakken, ta ut skjemaet, gå på posten og sende pakken tibake med ferdig utfylt skjema oppi. Endret 13. oktober 2005 av Nazgul Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Takk Nazgul, will do;) Moderator, du kan stenge tråden. Endret 13. oktober 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Merk at du vil få igjen prisen på varen + porto, men du får IKKE igjen returportoen din. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Pleier ikke de fleste webshopper og ha en funksjon på web hvor du ber om angrefrist-retur og du får et nummer som pakken skal merkes med? Bare en helt vanlig pakke i retur ved de nødvendigvis ikke hvem pakken kommer fra og ikke minst hvor pengene skal. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei,FØR du returnerer pakken MÅ du få et returnummer fra PS Data som du merker forsendelsen med...!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå