M-J Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 crative sender meg en pakke det er forsåvidt greit men faen se på ruta pakka kjører: her hvorfor i alle verden stoppet den ikke i norge?? skjønner ingenting av den jeg :S hadde ikke peil på hvor jeg skulle poste så er det feil så hadde det vært flott om den hadde blitt flyttet riktig! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Haha. Jeg går og venter på en plasma-tv som skal komme med Linjegods. I dag fikk jeg melding; "Din sending er ankommet til Linjegods Narvik ved en feil. Denne blir nå sendt i retur til Røros (hvor jeg bor) på mandag som så tar seg av videre behandling og utkjøring. Vi beklager det inntruffne. Hilsen Linjegods." Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 idiotisk da pakka min går jo verden rundt :S Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Virkelig effektive de der. Det må jo være en feil i systemet deres. De sender den ikke inn og ut av Norge for så å sende den inn igjen... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 må jo ha skjedd en feil også ser man at No of Parcels plutselig ikke står på 1 lenger betyr det at dem ikke sender rundt noenting da ?? :S skjønner ganske lite jeg :S Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det at den står som registrert i Norge, er nok for beregning av tollgebyrer. Fikk selv et skjermkort av Creative en gang, noe som da tok 10 dager, og den ble registrert på Birmingham Hub minst 5 ganger. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 :!: __________________ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå