Sargent Fire Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Når har jeg spilt UT på nettet og utenfor nettet i 1 år ca. Dette har fungert fint helt til idag. Da jeg var på vei til å starte på UT på internett hakket det noe forferdelig på en bra server! Da jeg trudde dette hadde noe med internett å gjøre. Skjekket. Og ble forferdelig skuffet når det hakket forferdelig utenfor nettet også. Hva kan dette være? MVH Stian Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Trenger seriøs hjelp!!!! Jeg vet at min maskin er utrolig dårlig, men den har ikke noe med dette å gjøre. Klarer ikke å vente uten å få spilt UT til jul da min nye PC er ferdig ;-( Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Ingen som har vært borti dette her fra før :sad: Får vel prøve meg fram på egenhånd!-( Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Det må være noe galt med internett leverandøren. Vet ikek jeg, hva ellers det kan være... ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 20:28, Sargent Fire skrev:Når har jeg spilt UT på nettet og utenfor nettet i 1 år ca. Dette har fungert fint helt til idag.Da jeg var på vei til å starte på UT på internetthakket det noe forferdelig på en bra server!Da jeg trudde dette hadde noe med internett å gjøre.Skjekket. Og ble forferdelig skuffet når det hakket forferdelig utenfor nettet også.Hva kan dette være?MVH Stian Prøv å kjør SioSoft Sandra, å lag en rapport om statusen på din maskin. Du kan jo også prøve drwatson.exe. Du kan jo også prøve å kjøre et annet spill, kanskje UT rett og slett trenger en ren innstallasjon. En 4. mulighet er å skjekke temp. på grafikkkortet ditt, er den unormal høy. -Lasse Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Feilpostet, samt at tråden er bumpa 2 ganger. Stenges og flyttes. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg