eirich Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Finnest det nettleser til Xbox?? Har en Aladin XT chip eller noe sont!! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Finnest det nettleser til Xbox?? Har en Aladin XT chip eller noe sont!! 5001912[/snapback] Ja, det finnes. Jeg testet Links, og det var så tungvindt at jeg gav opp surfing med Boxen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Med tanke på at Xbox ikke har tastatur er vel dette en temmelig meningsløs ting å ha? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg testet også liks og det var så lite brukervennlig at det ikke var noe poeng. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Finnest det nettleser til Xbox?? Har en Aladin XT chip eller noe sont!! 5001912[/snapback] Ja, det finnes. Jeg testet Links, og det var så tungvindt at jeg gav opp surfing med Boxen. 5002488[/snapback] Det finnes et adapter sånn at man kan koble til mus og tastatur. Bare let deg fram på denne siden Utenom det så må man chippe xbox`en sin, eller uploade linux fra et xboxspill. Så er det bare å finne en nettleser. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Finnest det nettleser til Xbox?? Har en Aladin XT chip eller noe sont!! 5001912[/snapback] Ja, det finnes. Jeg testet Links, og det var så tungvindt at jeg gav opp surfing med Boxen. 5002488[/snapback] Det finnes et adapter sånn at man kan koble til mus og tastatur. Bare let deg fram på denne siden Utenom det så må man chippe xbox`en sin, eller uploade linux fra et xboxspill. Så er det bare å finne en nettleser. 5009882[/snapback] Hvilke spill er det som har "innebygd" Linux? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det har vist seg at p åenkelte spill kan man bare brenne linux over på CD`en, og dermed bare laste opp linux fra CD`en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå