stue Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Har et lite problem. Har bare 500kb i ledig minne på telefonen, mens det står at 9,5 mb er i bruk. Ok så langt.... Så jeg går inn på FExplorer for slette litt data. Men her står følgende info på c: minne i bruk 2, 9 mb men fortsatt bare 500 kb i ledig minne. Minne i alt på c: 9,6 mb. Så hvor "skjuler" denne dataen seg? Såvidt jeg kan se så har jeg bare 2,9 mb på c:, så finner ikke noe jeg kan slette for å frigjøre mere minne her. Noen med råd om hva jeg kan gjøre? Endret 13. oktober 2005 av stue Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 kjøpe minnekort ? Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) kjøpe minnekort ? 5001961[/snapback] Jeg har 256 mb minnekort med masse ledig plass. Problemet er at alle nye applikasjoner er på minnekortet allerede, og jeg ikke skjønner HVA jeg skal overføre til minnekortet for å løse problemet. Som sagt så viser FExplorer at jeg bruker 2,9 på c:, men fortsatt bare har 500kb ledig minne... Når jeg går på status på telefonminne, så står det at "meldinger" gjør krav på ca. 600kb. Så selv om jeg har noen hundre lagrede meldinger på telefonen, så kan det vel ikke være dette...hmmm Endret 13. oktober 2005 av stue Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er nok en bug i sw-en.. Har en 7600, og den var sånn en stund, men fikk sw-oppgradering gratis av butikken Hadde ikke tilgang til masse filer som tok opp minne, kunne ikke overføre dem til pc-en engang.. Er nok det som gjør det. Det har vel ikke kommet ny sw enda? Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Er nok en bug i sw-en.. Har en 7600, og den var sånn en stund, men fikk sw-oppgradering gratis av butikken Hadde ikke tilgang til masse filer som tok opp minne, kunne ikke overføre dem til pc-en engang.. Er nok det som gjør det. Det har vel ikke kommet ny sw enda? 5004887[/snapback] Må kanskje ta en oppdatering da. Hva skjer da med lagrede meldinger og kontakter? Blir alt slettet fra telfonen ved en slik oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå