bokhylle Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei.. Jeg skal kjøpe nytt tastatur som jeg skal spille masse med. Så det kan ikke ha så 3 knappers sperre sånn som det jeg bruker nå (Microsoft Digital Media Pro Keyboard) Har et Keytronic tastatur sånn som mange pro gamers burker. Et stort et. Har foresten dell tastatur sånn sperre? Pris spiller ingen rolle, så lenge det ikke koster mer enn 300,-. Får vel mange tastatur for under den prisen? Takker for svar.. Må si at det nye designet til forumet er dårlig. Likte det gamle (enklere å finne frem) Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Må si at det nye designet til forumet er dårlig. Likte det gamle (enklere å finne frem) 5001863[/snapback] Og raskere... Tar _mye_ lengre tid å få opp sidene nå. Og flere sider får opp feilmeldinger om at " server too busy, please try again soon"... Mongolid... Men til temaet... Har selv et Microsoft Wireless Comfort med 3 knapps sperre.. Suger _max_... bruker det til å skrive å så har jeg ett gammelt Dell tastatur i PS2 porten til spill Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dette tror jeg er uten 3 kanppers sperre.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19821 En kompis av meg har et slikt et.. Han virker veldig fornøyd iallefall.. Likte ikke det nye designet jeg heller.. Kan jo bytte skins da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå