Gå til innhold

MX1000 vil ikke lade lenger, prøvd "alt".

Anbefalte innlegg

Jaja, nå som jeg endelig fikk en LCD i hus og var spent på å prøve den ut i spill og filmer vil ikke MX1000 musa lade lengre.

Det vil egentlig si at det kan være flere dager siden den sluttet med det, var bare først nå jeg oppdaget at batteriet var nede i nesten null.

Jeg setter musa i laderen som vanlig, prøver å sette den forsiktig ned, lirker litt, tar den opp og ned, prøver å rense kontaktpunktene (uten væske ja) men den vil ikke lade. Strømkontaken er tatt ut og reinsatt i begge ender, samme med kontakten til pcen, ingen bedring.

Andre som har trøbbel med ladingen til MX1000?

Nå vil jo et oppladbart batteri tape seg etterhvert, og kanskje det taper seg mer med den klattladinga (hiver musa i laderen hver gang jeg forlater PCen), men likevel da...

Har hatt den musa i, ja kan det være to år da? Den burde da vare lengre enn det, selv med mange timers bruk hver dag?

Synes egentlig ikke jeg har råd til ny mus eller tastatur+mus nå, men må man så må man (tastatur+mus siden mitt Logitech Ultra X begynner å bli "slitt" (les: pizzasmuler, cola og sjokoladeklin :blush: ).

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...