MortenGj Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei, jeg har fått i oppdrag fra en bekjent å finne den "beste" bærbare pcen. Det han vil er å kunne sitte i AutoCad uten at det skal lagge(hakke) i det hele tatt! Når han sitter å jobber med 2 tegninger oppå hverandre og skal skifte mellom lagene må den loade hele greien på nytt. Han er villig til å betale over 20 000. Jeg har funnet frem et par alternativer men lurer på om dere har noen synspunkter på saken. Tar i mot all hjelp med takk. Håper noen kan hjelpe meg. Har ganske god erfaring med Acer! -MortenGj Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du sett på f.eks Dell i9300 eller Dell M170? Lenke til kommentar
sdfhdgjjfhj Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Da burde du sjekke ut Shg.no og deres shg Note 5700 Serie, har aldri sett en så god kombinasjon av hardware og pris. Her får man all kraft man måtte ønske og ikke til en så verst pris heller, må jeg si. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Fant ut at Dell XPS M170 var noe av det beste på markedet for tiden og vil derfor anbefale han denne. Tror at med 2 GB DDR2 minne at han skal kunne jobb i autoCAD uten problemer! Noen som har noen synspunkter på dette? -MortenGj Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) altfor dyr, hvis rammen er den eneste grunnen. Skal selv kjøpe en shg bærbar nå, den har 2 gb ram, 256 mb minne (x700) kort og masse mer.. sjekk den: Pc'en Endret 14. oktober 2005 av dammed Lenke til kommentar
dale Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Fikk min m170 igår. veldig fornøyd. Men sammenlignet med min gamle ferrari 3400 er den svær og tung. Men merkbart kraftigere på alle måter. Tror jeg kommer til å bli veldig glad i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå