goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg jobber med et nytt design (det er meningen at det skal være stygt og kjedelig) men menyen (som jeg har satt på100%) går helt ned i hele siden og ikke bare helt ned i diven! Hvordan får jeg menyen til å gå helt ned i diven? PS. litt krunglete forklart, men se på linken så skjønner du! EDIT: fjernet bak "så skjønner du!" Endret 13. oktober 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tok den ikke helt nå heller jeg. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 of topic: Tok den ikke helt nå heller jeg. 5001748[/snapback] du sikter til denne jeg var trøtt da jeg skrev den, har bett moderator om å slette den og sende den til feilposter, men han har ikke svart eller slettet innlegget mitt Hvis du klikker på linken så ser du at menyen går fryktlig langt ned, jeg vil bare ha den inni diven (slik ) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå var jeg enda mindre med, men det får vel bare være... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Sorry mac, men innleggene dine er litt rotete og lite velformulerte. Uansett ser jeg at sida di ikke funker som den skal med tanke på menyen. Du må legge til float på begge divvene (meny-div og innholds-div). Siden du bare har to divver vil dette være utrolig enkelt. Sett float: left på den venstre og float: right på den til høyre. div#wrap { width: 1000px; } div#innhold { width: 900px; float: right; } div#meny { float: left; width: 100px; } <div id="wrap"> <div id="meny"><ul><li>Alt 1</li></ul></div> <div id="innhold"><p>Hei og velkommen hit</p></div> </div> Om dette besvarer spørsmålet ditt er jeg ikke sikker på, men grunnen til det skjønner du sikkert Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Sorry mac, men innleggene dine er litt rotete og lite velformulerte. 5002011[/snapback] wow, du har rett! skal se om koden virker i morgen, men nå må jeg gå og legge meg! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 wow, du har rett!skal se om koden virker i morgen, men nå må jeg gå og legge meg! 5002520[/snapback] Nei, men mac (ah, digger det ordet), ikke ta det ille opp. Sånt kan du lett rette på Bare skriv masse på forskjellige forum.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hmm, dette hørtes ut som en jobb for fauxcollums, men da jeg så siden var det bare et lite float problem. Så feil kan man ta Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Sorry mac, men innleggene dine er litt rotete og lite velformulerte. Uansett ser jeg at sida di ikke funker som den skal med tanke på menyen. Du må legge til float på begge divvene (meny-div og innholds-div). Siden du bare har to divver vil dette være utrolig enkelt. Sett float: left på den venstre og float: right på den til høyre. div#wrap { width: 1000px; } div#innhold { width: 900px; float: right; } div#meny { float: left; width: 100px; } <div id="wrap"> <div id="meny"><ul><li>Alt 1</li></ul></div> <div id="innhold"><p>Hei og velkommen hit</p></div> </div> Om dette besvarer spørsmålet ditt er jeg ikke sikker på, men grunnen til det skjønner du sikkert 5002011[/snapback] Det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå