glx-rider Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har NGT og router 510i. KJører også trend micropc, og spybot. Etter mye om og men (sinnsykt styr) så fikk jeg azureus til å funke. Nå har jeg problemet med aat det bruker mye linje.. Altså= azureus på- treg linje, Av-rask linje. Selv om download bare er 120 Kbit. (har 4, 5 mbit) Noen som vet hva jeg kan gjøre for å ordne det? Bruker forresten portene: tcp 49153, udp 49154 Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skjønner ikke helt hva du mener... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Før når jeg brukte azureus, så kunne jeg spille cs, og gå på internett uten å merke forskjell. Så formaterte jeg fordi jeg hadde mye virus og dritt.. Neste gang jeg skulle sette opp azureus(nå) så var det mye vanskeligere. Men når jeg bruker azureus nå, så er det som om jeg mister masse fart, internettsider bruker lang tid på å komme opp, dette selv om ned hastighet er 20 kb\s og jeg har 4,5 Mbit linje.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vel, Azureus er vel noe som har noe med piratvirksomhet å gjøre, torrents greier? Men ikke nødvendigvis. Er ikke sikker på problemet ditt, husk at upploadhastighet får f. eks CS til å lagge mye mye mer enn download. Rart det der Lenke til kommentar
tropic Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 du vet vel forskjellen på bit og byte?? 4mbit = 500kB/s.. hva er uploaden din på azureus?? den skal være ca 70% av den totale uploaden din.. om du har 500kbit upload skal du ha ca 50kB/s upload på azureus.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 up på azureus er max 30.. Har 750 ut på linjen min.( i tilfelle misforståelser: azureus tar ikke ut mer enn 30..) Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det kan være at routeren din ikke ikke takler antall samtidige connections. Du kan jo forsøke å stille ned på dette i Azureus (dette skjedde hele tiden på den gamle Zyxcel 316 routeren jeg hadde før). Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kanskje prøve en annen klient?....bare for å ha gjort det liksom? Azureus er vel Java basert, så kanskje det er dette som forårsaker kræsj et sted? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sjekk i taskmanager om den ligger nært opp til 100% CPU-forbruk. Ctrl-Alt-Delete -> Task Manager Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det kan og være rutern din som lager kaos.. Min Azureus lagde masse krøll inntil jeg satte rutern som passtrough, og administrerte brannmuren i pc'en istedet. Siden har detbare vært gamm og fryden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå