Lucifer89 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 noen ganger når jeg sitter på pcn i det siste så har jeg merket at pcn nesten står stille eller møter veggen på 2X CPU språk. og da gjør jeg ingen ting på pcn men plutslig spretter BitComet, Bearshare eller msnmsgr opp i 100% bruk på oppgave behandlingen eller hva det nå heter. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det kan være virus, ormer eller lignende. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Inn med virussjekker (AVG er gratis), brannvegg (Zonealarm er gratis), Spyware sjekker (Ad-Aware er gratis) om du ikke har det allerede og se hva de finner. Sjekk og om det ikke har kommet oppgraderinger til bearshare og bitcomet. Deleprogrammer har en kjekk tendens til aa inneholde all slags spyware tull som legger seg inn i internet explorer og andre programmer og lager troebbel. Om du ikke bruker Messenger finnes det programmer som fjerner skiten fra maskina paa nettet. AVG - AVG Ad-Aware - AD-Aware Zonealarm - ZoneLabs Fjerne messenger - http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288 - Per Christian Endret 13. oktober 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har hatt samme problemet flere ganger. Det er som regel ikke spyware som er problemet da, men virus. Last ned et gratis virusprogram som heter Avast. Scan så hardisken. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Flyttes fra cpu til sikkerhet, då det tyder på at det kan vere virusproblem Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 jeg har AdAware, Microsoft AntiSpyware, Norton SystemWorks 2005 Premier og Nforce4 brannmur (er ikke sikker på om denne er no tess men) og det blir ikke funne noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå