Gå til innhold

Tullejournalestikk Vg Elkøp "reklame"

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108309

Jeg bare ble så provosert av denne "artikkelen" at jeg må få det ut ett sted.

Journalisten nevner absolutt INGENTING om den mest åpenlyse og enkleste

muligheten: VHS-spiller koplet til stue-DVD-opptageren med SVHS/SCART/RGB/video-phono(composite).

Det krever ikke teknisk kunnskap på nivå som å kople VHS-spilleren til datamaskin som nevnt i artikkelen, og den metoden er desidert enklest og ALLE videospillere har enten SVHS/SCART/RGB/COMPOSITE-utgang, akkuratt som ALLE stue DVD-opptagere har MINST en av de overnevnte inngangene.

EN Kombispiller gjør jo akkuratt det samme, bare internt.

Som de fleste sikkert vet, er jo kombispillere dyre, men ikke bare dyre, der er også veldig DÅRLIG i byggekvalitet og kvalitetsstandard generelt, uten at de er noe billigere av den grunn.

Man vil heller ha en skikkelig ren DVD/HD-stue opptager til 3-4.000 enn en elendig kombi-VHS-DVD-spiller/opptager til samme prisen.

Det virker som om journalisten enten er veldig dum/lite peiling på til og med de enkleste tekniske ting (dvs. at han er på linje med 99% av selgerne på Ekjøp og Expert bonus som ikke har peiling teknisk på noe av det de selger),

eller så har journalisten "latt seg kjøpe" for Elkjøp propaganda slik at Elkjøp skal få solgt massevis av dyre dårlige kombispillere slik at de kan tjene enda mere grovt med penger på å lure folk.

Jeg skrev en epost til VG-journalisten om at han burde skjerpe seg og lære seg litt teknisk om ting før han spruter det ut til hele norges befolkning på nett som "fakta" / "god fisk".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...