egOIst Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hei hei, jeg lurer bare på hva tempen på deres CPU ligger på med TT bigwater, har dere brukt mye eller lite kjølepasta, eller i det hele tatt. Jeg driver og modder her (worklogg kommer) og jeg ser mange med vannkjøling har radiatoren i toppen av kabinette, men egner det seg så godt med tanke på varme fra PSU? Eller i det hele tatt hvor egner det seg best og ha radiatoren? mvh egO Endret 14. oktober 2005 av egOIst Lenke til kommentar
Damination Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 helt best er vell ute på vinteren hvor du kan åppnå ganske heftige tempraturer. men er ikke så veldig mye varme som kommer ut av psu ( i allefall ikke min ) så å ha radiatoren oppe er nokk ingen dårlig løsning. sorry at jeg ikke kan svare på cpu temps med tt bigwater da jeg dog ikke har dette sette Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 ja oki, sjønner, men med ditt sett, hva er CPU tempen da? mvh Arne Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Når det gjelder kjølepasta, bruk så lite som mulig, jeg tar på en bitteliten klatt og smører den utover kjernen/hs med fingeren. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 eller med et bankkort (som du ikke bruker selvfølgelig ) eller noe sånt Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Ja det viste jeg egentlig... Men tempen dere, hva ligger den på da? Lenke til kommentar
Culex Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vel min Athlon Xp 2400+ ligger på 45C nå for tiden og 35C hvis jeg unner meg litt sirkulasjon av luft utenfra rommet. Ellers stopper den på 50C under load uannsettt hvor mye jeg prøve å overbelaste den. Jeg har radiatoren øverst i kabinettet mitt over strømforsyningen så jeg tror ikke det gjør så mye hvor man har den. Forresten, radiatoren har bare et par små hakk å presse luft ut av kabinettet så jeg tenker at hvis jeg hadde den hengende utenfor slik manualen sier så hadde temperaturene vært en del bedre. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 når er alt oppe å kjører her fikk de 2 siste nipplene til radiator i dag ! idle 19-20 c load er rundt 26-35 Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 ^^hvordan fikk du det til da? har du et bilde av ditt oppsett eller? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 skal skaffe batteri til kamera er ikke noe å se på alt er hult etter bulter siden kabinettet er for lite + at det ikke er tett mellom tank å pumpe. men bildet kommer så fort som jeg skaffer batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå