synsing Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Postet dette på foto.no tidligere i dag. (ps håper det går greit m/ bare to ord i emnetittel? Fant ikke på et tredje) Bildet har tittel SAM #Emnetittelen er litt endra, "Kritikk på" kan leggast til # Endret 13. oktober 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 tja.. litt mørkt.. ellers kan jeg veldig lite om bilder og slikt Lenke til kommentar
PuseOdd Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kanskje noe mørkt, kinnene osv. er jo bare svart. Ellers virker det veldig skarpt og fint. Fin bakgrunn. Kanskje noe for midt på. Å vri skuldrene litt mer mot kamera og kanskje ikke hatt ansiktet midt på kunne skapt litt mer liv og dybde i bildet, litt ut mot venstre som er retningen han ser i.. :-) Lenke til kommentar
synsing Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Takk for tilbakemeldinger så langt, har nå byttet ut versjonen over med en litt lysere. Risikabelt med kontrastendringer osv, jeg hadde nok skjermen veldig lyst da jeg gjorde det. Endret 15. oktober 2005 av firstperson Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Syntes bildet var veldig bra jeg, veldig skarpt og fint. Tankefullt ansiktsuttrykk på personen, og perfekt bakgrunn. Dersom jeg skulle redigert dette bildet ville jeg holdt meg unna Brightness/Contrast.. Bruk heller "LEVELS" og gjør slik at de lysere tonene på bildet blir mer hvite.. Bigk. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Rent komponeringsmessig var det kansje litt kjedelig, men det funker i grunnen ganske bra. Hvis dette er en beskåret versjon av bildet kunne du prøvd med et utsnitt der han kikker litt mot høyre og har mindre luft på siden av seg til venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå