LOZER Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hei ! :smile: Jeg ser etter det beste hovedkortet, m/ socet A , DDR RAM , m.m . (runt TusenLappen) Noen anbefalinger??? ønsker bare noen forslag :wink: Skriver ikke noe mer ! så jeg bare får masse forslag :smile: Takk ! :wink: LOZER Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Er Asus og Abit fan jeg :smile: Alltid solide produkter fra de produsentene. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 kjøp et msi kt3-ultra til 1000,- akkurat... helt okei kort. meget stabilt hvertfall, men det er de fleste hvis du vet å "sette pris" på det.. :wink: Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 MSI syntes jeg er best. kjekt med dioder som forteller deg hva som er feil hvis pc-en ikke hvil starte. og det er stabilt. naboen min hadde litt trøbbel med et abit hovedkort. den takla ikke xp prosessor selv om den skulle det. så det blei msi på han også. Lenke til kommentar
sprint Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har MSI og! Jeg er "Geared by MSI" jeg! :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Synes TyanTiger har en del bra hovedkort, men der er det lagt mest vekt på Dual-processing. Ellers hvis overklokking står i tankene er jo Epox 8k3a et godt hovedkort. Og så kommer jo Abit, Asus, MSI osv. -Lasse Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Du burde Apselutt ikke kjøpe noe fra Asus, Abit eller MSI .. bare problemer .. det du burde gå etter er testvinneren Gigabyte .. eller Superkortet Soyo Dragon Ultra ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har holdt meg til SOltek Helt siden jeg så en test av KT266a kort på Toms. Er veldig stabile og det er umulig og svi en CPU på DRV som jeg har. Har tatt av vifta og sett maskina slå seg av mange ganger :smile: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Kjøpte ASUS A7V333 M/USB 2.0 (uten RAID) :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LOZER på 2002-08-23 17:33 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: LOZER på 2002-08-23 17:33 ] Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 chaintech apogee eller epox ep-8k3a(+) med apogee får du masse goddies som runde kabler, linux, usb/mic/headphone box osv, kortet har fått utelukkende bra tester. epox er sikkert som banken, men ikke så "spennede" har ikke ep-8k3a, har forgjengeren ep-8kha+ et veldig stabilt kort. lykke til. Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Enig med Sprint. Geared by MSI. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 siden jeg ikke så epox nevnt der så må jeg jo anbefale det. nei gå for en av de store... ABIT,gigabyte eller MSI. da er du sikret kvalitet fra folk som har drevet med dette lenge. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hvorfor Asus A7V333 uten raid? Hvorfor ikke med raid? Er det pga pris, eller mener du den uten raid(og lyd) er bedre? Jeg ville valgt (og skal velge)Asus A7V333 raid. Den er dyrere, men da slipper du å kjøpe lydkort, og da blir prisen billigere i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hva er egentlig galt med Asus? Har hatt det absolutt alle årene jeg og det gjelder både hovedkort, DVD osv. Og jeg har aldri hatt noe som helst feil med det, kan anbefale et Asus kort eller Soyo/Gigabyte/EpoX hvis du har lyst å overklokke :smile: Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 22:41, Kebab GUD skrev:Du burde Apselutt ikke kjøpe noe fra Asus, Abit eller MSI .. bare problemer ..det du burde gå etter er testvinneren Gigabyte .. eller Superkortet Soyo Dragon Ultra ... hvordan kan man påstå at asus, abit og msi bare har problemer? Asus er av de korta som er av BEST kvalitet med MINST problemer på! MSI og Abit er også GODE kort! Gigabyte hadde jeg ikke kjøpe! Av de erfaringene jeg har med det er det noen forbanna dritt kort! Soyo Dragon Ultra har jeg ingen erfaring med så det skal jeg ikke si noe om. Jeg ville selv gått for asus eller msi. Magnus Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 22:41, Kebab GUD skrev:Du burde Apselutt ikke kjøpe noe fra Asus, Abit eller MSI .. bare problemer .. Høres ut som det er deg det er problemer med... Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Abit eller ingenting er mitt motto =) Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 22:41, Kebab GUD skrev:Du burde Apselutt ikke kjøpe noe fra Asus, Abit eller MSI .. bare problemer ..det du burde gå etter er testvinneren Gigabyte .. eller Superkortet Soyo Dragon Ultra ... Kjøpte nettop et slikt, må sende det i retur på mandag fordi biosen ikke virker, (virker ca en av 20 ganger). Etter at biosen klikka svidde den cpuen min preeboot. Har komt fram til at Vcoren var altfor høy. (sikkert 12volt siden den svidde seg med en gang). Jeg er nok bare ekstremt uheldig for dette kortet har fått bra kritikk og har mange kule funksjoner. Håper bare jeg får nytt før jeg skal på lan. (2 uker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå