Simkin Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Er vel ikke så mange som har denne, samtlige tester på nettet fraråder deg å kjøpe denne, skriver den er ULIDELIG treig, stor osv.. men jeg fikk ett annet inntrykk av den, og angrer ikke et sekund på att jeg kjøpte den.. Kan begynne med skjermen, stor, tydelig og skarp, rett å slett helt konge å se på! N7710 har ikke vanlige taster, men trykkfølsom skjerm som fungerer fantastisk.. det å skrive meldinger går lett og fort, selv om du kansje skriver fortere med en vanlig telefon Videre så er Internett browseren utrolig fin(Opera), fint med så stor skjerm, gjør det både oversiktlig og lett og surfe på nettet, ulempen er att den er litt treig akkurat her.. Støtter EDGE Operativ systemet er Symbian OS Series 90, og menyene er lett og sette seg inn i, og telefonen er ikke SÅ treig som alle skal ha det til, synes den fungerer helt fint. program utvalget er ikke så stort som på Series 60 telefonene, men det finnes en del programmer her også.. kan nevne de jeg har prøvd MovieMaker: fint program til å se film på telefonen med, men her bør kvaliteten ikke være noe over 96kbps, 96 er egentli det optimale.. men det kommer egentli ann på filmen eller filmklippet.. en musikkvideo som jeg prøvde tok jeg opp i 200kbps, og det funka fint.. men en lang film er optimal med 96kbps.. WLirc: gjør att du kan bruke irc, litt tungvint i starten, men ett fint program AgileMessenger: MSN program som fungerer helt topp F-Secure: Antivirus program, funker også fint Swicher: med dette programmet ser du hvilken programmer som kjører, hvor mye minne de tar og du kan avslutte program som bruker minne Picodrive: Sega Genesis Emulator, omtrent som Vanlig Nintendo 8bit, og her finnes det MANGE spill! Ellers så finner du MP3 spiller med god stereolyd, Radio(visuell der det er dekning, ikke i Norge ennå så vidt jeg vet) Kalender, Verdensklokke, Presantasjoner, Konverterings Program, Taleopptaker, kalkulator, regneark, Bluetooth ++ Kameraet er på 1.3 MPIX, og kvaliteten er god, kan legge ut ett bilde litt senere, er også mulighet for Video opptak Batterilevetiden er ikke den aller beste, ser du film f.eks så synker det raskt nedover, men i standby så varer det nok en stund, har ikke fått prøvd ennå.. selv lader jeg hver kveld, men jeg bruker telefonen mye til musikk, film og internett.. Det jeg har å utsette på denne er att den er ikke noe særlig og prate med i uten handsfree, altså ikke noen god mobil og løpe rundt med, ikke mobilen du drar med deg ut på byen akkurat.. den er stor, men ikke SÅ stor.. en annen ting er att den er litt treig på internett, om det er nettet eller telefonen vet jeg ikke.. men sånn generelt så er den faktisk ikke så treig.. MEN, når det kommer til film skulle jeg ønske det var en skikkelig rask prossesor i den, slik att man kunne sett film i skikkelig god kvalitet.. får håpe nokia gjør det neste gang.. mange skriver også att telefonen "frosser", det har jeg opplevd kun hvis jeg driver med mange programmer samtidig.. skjedd 3-4 ganger.. uansett en utrolig funksjonsrik mobil, som jeg ikke angrer et sekund på att jeg kjøpte.. men det kan jo være forskjellig fra person til person.. dessuten har jeg en "vanlig" mobil utenom. Det som følger med i esken er, 128MB MMC ,Nokia PC Suite og USB Kabel, Stereo øreplugger (faktisk ikke så værst lyd), skinnvekse til å ha rundt telefonen, med pusseskinn og støtte til og sette opp mobilen på.. Den støtter opptil 1GB MMC Det jeg stusser litt over er det innebygde minnet, på Nokia sine sider så står det att den har 64MB, men på min er det 84MB, men det er jo bare bra og det att mange skriver den er så treig, kan være att den ble testa med en gang da den kom på markedet, har lest forumer rundt på nettet, og det ser ut til att firmware har løst mye av det problemet, jeg har firmware 3.26 og hvis jeg opppdaterer(4.50 er nyeste) skal den vist bli enda raskere, samt kameraet skal gå fra 1 til 1.3mpix Denne koster nå kr.1921 uten abb.. å det er Ekstremt mye for penga.. kosta rundt 5500 da den kom Endret 8. november 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 og det att mange skriver den er så treig, kan være att den ble testa med en gang da den kom på markedet, har lest forumer rundt på nettet, og det ser ut til att firmware har løst mye av det problemet, jeg har firmware 3.26 og hvis jeg opppdaterer(4.50 er nyeste) skal den vist bli enda raskere, samt kameraet skal gå fra 1 til 1.3mpix Er ikke det hardware bestemt? Er det mulig å øke oppløsningen med fw? eller blir det interpolering som på k700i? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 fin test 7710 virker som en spennende mobil, skulle gjerne ha trykket litt på en sånn en ja Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 ...koster nå 2500kr uten abb.. å til den prisen så får du MYE! for pengene! kosta omkring 5500 da den kom (tror den kom 4 kvartal 2004) 1921 er det billigste jeg fant. Nesten sånn jeg har lyst på en selv Lenke til kommentar
joku Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 er det helt umulig å snakke med noen med denne telefonen uten handsfree? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hørtes ikke så verst ut etter å ha lest testen, og ganske billig var det oxo. Hadde den bare hatt vanlige taster så.. men er vel en tilvenningssak det Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Er ikke det hardware bestemt? Er det mulig å øke oppløsningen med fw? eller blir det interpolering som på k700I? http://wap.my-symbian.com/forum/viewtopic....er=asc&start=30 er det helt umulig å snakke med noen med denne telefonen uten handsfree? nei det går helt fint, blir som å ha en vanlig hustelefon på øret 1921 er det billigste jeg fant. Nesten sånn jeg har lyst på en selv ENDA billigere? da får du ekstremt mye mobil for penga, jeg kjøpte min hos mshop for 2700 med frakt, men de selger den ikke mer ser jeg Endret 21. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ja kameraoppløsning er hardwarebestemt, alt annet blir interpolering. Og skal du interpolere så er photoshop din venn for det. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hva med et bilde eller to? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) bare og bruke Google så finner maaange bilder http://www.beareyes.com.cn/2/lib/200502/22/063/N25.jpg Endret 26. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå