X-Fiesta Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva f*** sker nå da? Når jeg klikker på linken "Forum", øverst på Hardware.no, kommer jeg til "sladinki007.net"? Og når jeg klikker på linken http://www.overklokking.no/, kommer jeg til http://www.demonoid.com/... Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det der var rart Du får nok spørre noen fra HW Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Linkene fungerer fint hos meg. Sikker på at det ikke er på din maskin problemet ligger? Spyware eller noe sånnt? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det der var rart Du får nok spørre noen fra HW 5001364[/snapback] Vel, det er jo det jeg gjør, da dette er en tilbakemelding om Hardware.no! Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Linkene fungerer fint hos meg. Sikker på at det ikke er på din maskin problemet ligger? Spyware eller noe sånnt? 5001372[/snapback] Ja, nå funker de hos meg også, men sjekk bildet jeg la ved i første post, og se i adressefeltet... Og, ja, jeg har sjekka at jeg ikke har noe spyware på maskina! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det som sannsynligvis skjedde var at urlen var skrevet en smule feil, og dermed leter nettleseren etter en side med en lignende url ved hjelp av en søkemotor (gjerne Google). Denne siden har vel høyere pagerank hos Google enn forumet vårt, så da ble du sendt dit. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hos meg virker ikke hw.no eller hardware.no mystifikasjonistisk.... Edit: Heller ikke oveklokking.no virker. Endret 18. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Nå slutta hw. og hardware.no å funke her også.. Er ikke no virus eller spyware, er nok en fucka DNS server ett eller annet sted. Bruker Telenor... Edit: Legg til gamer.no og overklokking.no hwb.no funker greit.. Endret 18. oktober 2005 av spiffers Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hos meg virker ikke de to, pluss gamer.no. Lenke til kommentar
pej Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vi har tekniske problemer med boksen som kjører Hardware.no og Gamer.no. Det jobbes for fullt med saken. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dårlig med artikler der da... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvorfor står det "Vi har dessverre tekniske problemer. Snart tilbake." på HW.no, mens siden fungerer ypperlig hvis man går direkte på Hardware.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå