Lapette Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er du lei av et A4 liv? Leser du om alle eventyrere som drar ut i verden, men er redd for å bryte fra dine elskede rutiner? Dette er hva du skal gjøre. En dag står du opp, gjerne en Søndag og ser ut på den strålende sola. Så tar du en god dusj, og dine aller mest behagelige klær. Deretter legger du symbolsk igjen alle hemninger og frykter på kjøkkenbordet og går ut med yndlingsmusikken din på øret. Deretter finner du en litt åpen plass, kanskje en parkeringsplass eller en åker, gjerne med litt mennesker som går forbi, og så setter du igang med å danse. Ja, du leste riktig. Dans, dans for livet, drit i hvordan du ser ut, bare beveg deg til musikken, drit i alle som stopper og ser på deg og alle de rare menneskene sine som skal hjem og se på TV med de helvetes A4-livene sine, husk at du har lagt alle hemninger hjemme. Gjør dette til du føler at du er ferdig, dette kan variere veldig fra person til person. Jeg og et par folk i min klasse har hatt dette som eksperiment, og det er faktisk en utrolig herlig følelse, å kunne drite i andre en gang iblandt. Så drar du hjem, tar deg en kopp med te og klapper deg selv på skulderen. Flink. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette skal forsøkes. God ide Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Genial idê, kanskje jeg prøver det. Men da med min egne vri: formen for dansing skal være headbanging og luftgitar. (Må jo ha noe som passer til musikken, og for meg så funker metal bra. ) EDIT: RUTINER er IKKE en dårlig ting, hvis de er dårlige så er det selve rutinene som er dårlige. (gjerne det at andre har laget ruitene dine for deg). Hvis du kan lage dine egne rutiner og følge dem opp til å skape positive forandringer for deg selv så er rutiner makt. (skulle ønske jeg klarte det...) Endret 15. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå