helgeandre Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei, Har et problem med at det alltid kjem store I når man skriver meldinger på pdaen. Har nokon tips på korleis denne funksjonen slåes av? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror du må finne autokorrektur i programmet som brukes og fjerne at i skal bli I. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 kan tenke meg at dette skjer når du bruker keyboardet. Grunnen er enkelt og greit at den tror du skriver på engelsk og der skrives alltid I (jeg) med stor i Lenke til kommentar
Jumpey Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hei, Har et problem med at det alltid kjem store I når man skriver meldinger på pdaen. Har nokon tips på korleis denne funksjonen slåes av? 5001280[/snapback] Som admin'c sier så skyldes dette fordi det er den engelske ordlisten som er i bruk. For å slippe å alltid ende opp med stor i, så kan du laste ned norsk ordliste (koster dessvere penger, men praktisk er det jo med ordliste). Denne kan du få lastet ned blant annet hos Hand and Go. Selv har jeg ikke tatt skrittet å laste ned denne enda, men skal få surret meg til å laste ned en "trial" i det minste for å sjekke om det er verdt de 29 fjelldollarene de skal ha.... Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Denne kan du få lastet ned blant annet hos Hand and Go.5121953[/snapback] Bare for å være unødvendig pirkete, de heter Handango i ett ord Før du da spør hvorfor jeg postet dette innlegget om jeg selv synes det var unødvendig så er svaret: jeg klarte bare ikke dy meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå