Mr.Anki Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Var vondt de første dagene ja. Gleder meg til jeg skal ta av min nå. Er vel bare et par ganger igjen nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Flytter denne til helsedelen av forumet siden denne ble opprettet etter at helse-kategorien ble laget Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fikk av reguleringen min i slutten av april etter 1 og et halvt år. Tennene var så glatte rett etterpå.^^ Bruker plate oppi nå, fungerer kjempegreit. Lenke til kommentar
Eareshel Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg fikk nettop montert regulering, og jeg må bare si.. Det føles som at et fly har kræsja i kjeften min. Skikkelig ubehagelig. Tannlegen klemte inn noe hun kalte for bittregulatorer, som er som en utvidelse av 2 av tennene mine. Dette fører til at bare 2 "tenner" møtes når jeg biter sammen. Det er utrolig vanskelig å tygge. og fortenna er et helvete . klage klage! xD Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du får trøste deg med at det blir betre etter noen dagar, og resultatet som kommer når du er ferdig er det du bør glede deg mest til. Fekk vel min av i april etter meir enn 1,5 år, med demparar, strikk og regulering både oppe og nede. Kva skulle den "bittregulatoren" vere god for, Eareshel? Lenke til kommentar
Eareshel Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du får trøste deg med at det blir betre etter noen dagar, og resultatet som kommer når du er ferdig er det du bør glede deg mest til. Fekk vel min av i april etter meir enn 1,5 år, med demparar, strikk og regulering både oppe og nede. Kva skulle den "bittregulatoren" vere god for, Eareshel? De skulle visst hindre meg i å bite istykker klossene. Jeg antar at de også er der for å kjøre kjeven inn på rett kurs, da jeg har saksebitt og gudane veit. Kjeften min er skjeivere enn The Village People... Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har hatt regulering i snart 10 mnd. Har ikke fått mulighet til å spørre tannlegen min om hvordan behandlingen går. Men jeg lurer på: Hvilke tegn er det som forteller at du nærmer deg slutten av en tannreguleringsbehandling? Jeg vet at tennene dine skal være tilmnærmet mulig parallelle, men finnes det noen andre tegn? Det er ganske tydelig fra dette spørsmålet at jeg lurer på når jeg er ferdig med behandlingen. Men har egentlig ikke hatt noen problemer med reguleringen. En helt ok behandling til nå. Kontinuerlig smerte(rett etter strammingene) er en ny livserfaring Takker for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kanskje ikke det alle dere andre vil høre men: ENDELIG ER JEG KVIDT REGGISEN MIN! ET ÅR! DEILIG Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Og jeg holder forstatt på etter nesten fem år... Og nye hull har dukket opp (fem der også) - er det flere som har hatt regulering en stund som har slitt med å holde "karisen" borte? Gratulerer, forresten! Endret 24. juni 2008 av Ituca Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal kansje ta av min i mårra^-^ Yay. Og hvis jeg gjør det blir det ny piercing i leppa ASAP^-^ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. <{POST_SNAPBACK}> Jeg har for sikkerhets skyld kjeveterroristen min i Moss, som ligger et godt stykke unna Brøttum... Ble kalt inn til time en lørdag midt i september og dro nedover med godt mot, slapp til og med inn hos terroristen ganske lenge før den oppsatte timen så jeg så virkelig fram til å bli kvitt den irriterende strengen bak tennene, mne det som skjedde var at han kikket så vidt på kjeften min og sa: "dette ser bra ut, da setter vi opp en ny tmie om to år" Hele den seansen måtte jeg gjennom 4 timer togreise for, og alt jeg satt igjen med var vondt i hodet av den beryktede mosselukta Du har vell ikke tilfeldigvis tannlegen over amfisenteret? Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Regulering fra 13 år til 18. Skal til tannlegen i morra. Snart ferdig? Hva gjenstår? Og ja, selv om jeg ikke har vært utrolig god til å passe på å bruke strikker hele tiden bør det da holde med nesten fem år. Eller? Spent på i morra. Noen andre som har hatt like lenge? Begynner å bli plagsomt dette. Har ennå ikke spurt noe om når evt. reguleringen skal av, men bør vel skje noe snart. Eller hva mener det dyktige forumfolket - frekt å spørre om når dette tar slutt, eller? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hehe, morsomt hvordan denne tråden har fortsatt litt og litt siden jeg starta den for tre år siden. 7.oktober skal min av, begge to, både oppe og nede. Det blir digg det, og da har det gått ganske nøyaktig 3 år, og tråden lever fortsatt Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Heei. Skal snart få regulering, og lurte på om det var mulig å få sjulte oppe, alså bak. Og ta den framme nede, for å få det litt billigere. Ikke så viktig med de nede, fordi de vises lite. Er det noen her som kan si meg om dette er mulig, og hva det i så fall ville koste. Får 60 % dekket, får jeg det hvis jeg velger å ta de bak også? Trenger svar ganske fort:S:S:S Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ah, regulering.. I remember.. Hadde fra 2004 til 2007.. Goddamn. Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Neppe om noen gleder seg:P hehe Blir enda verre for meg, siden jeg er 17 nå. OMG... Lenke til kommentar
killerdelux Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet noe om dette, og kan svare meg:P Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet noe om dette, og kan svare meg:P Du får ingenting dekt hvis du velger regulering på baksiden, da blir det mere kosmetisk behandling. Altså trur det er sånn, men hør med kjæveortopeden du Lenke til kommentar
Gjest Guest_Wow_* Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dårlig tannstell, STP? Hva har det å si for tannregulering da? <{POST_SNAPBACK}> Du mener kanskje TSP? Faen så tøff du er da! Har regulering selv jeg, Griner ikke men gjør jævla vondt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå