lunafleur Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Oh emm gee. Jeg hater reggisen min. Selvom jeg aldri har hatt no' særlig vondt. Skal ta den av enten til sommern, eller januar 2008 Reggistannlegen sa "det spørs på hvor flink jeg har vært". Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har brukt strikk jeg, visst ikke så har jeg måttet trekke 2 tenner samt hadd strengen i kanskje et år til Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Synes jeg skulle sparke liv i den gode gamle tråden I dag er det 415 dager siden faenskapen ble satt på! Om ikke lenge skal den av men alt er relativt. Før jul sa han : Er du flink til og bruke strikk nå så kan vi ta den av før jul! Rett før jul sa han : nå er det ikke lenge til du kan ta av, jeg tror det bli i januar - februar I dag sa han : Du nærmer deg slutten du gutt! Du er nok ferdig til litt før påske tenker jeg. Men om 3 uker skal jeg inn på "finjustering" så det kan ikke være mye igjen etter det! Et år, 1 måned og 36 dager med min regulering, eller det har liksom blitt med følges venn! Strammet(satt i nye bøyler) også oppe og nede i dag, kjenner det godt! Noen som har noen strikk tips her ? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde på regulering oppe og nede i over to år. I løpet av den tiden hadde jeg både demper og strikk. Herlig å få det av kan en si, gått ca tre måneder uten nå. Må bruke plate om natten, men det går fint. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hadde på regulering oppe og nede i over to år. I løpet av den tiden hadde jeg både demper og strikk. Herlig å få det av kan en si, gått ca tre måneder uten nå. Må bruke plate om natten, men det går fint. Samme her. Men jeg hadde bare oppe. Fikk dog et tilbud om å få nede også, men takket pent nei. Det var utrolig vondt til tider, men verdt det. Hvis ikke hadde tenna stått hulter til bulter. Og jeg tok den av ganske tidlig. Tannlegen min brukte ikke hansker. Ganske ekkelt? Og han hadde armer som chewbakka. Endret 2. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Haha, tannlegen min brukte heller ikke hansker, men han vasket hendene da. Kan tenke meg at det er litt kjipt dersom hansken blir sittende fast i reguleringen. ^^ Det verste var vel at han brukte ring en stund, flyttet hånda raskt så ringen kom inni nesen min og reiv. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tok av reguleringen min for noen uker siden. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Et år, 1 måned og 36 dager med min regulering, eller det har liksom blitt med følges venn! Strammet(satt i nye bøyler) også oppe og nede i dag, kjenner det godt! Det kjenner du godt, ja. Stramming er vondt. Veldig vondt. Spesielt dagen etter og når man spiser ting. Selv har jeg hatt regulering i nesten 4 år - så ser frem til å ta den av - men etter mitt skjønn blir vel ikke det før om et år eller lignende... Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fire - fem år med regulering?! Jeg føler med deg, utrolig uheldig du har vært som må ha så lenge. :/ Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Et år, 1 måned og 36 dager med min regulering, eller det har liksom blitt med følges venn! Strammet(satt i nye bøyler) også oppe og nede i dag, kjenner det godt! Det kjenner du godt, ja. Stramming er vondt. Veldig vondt. Spesielt dagen etter og når man spiser ting. Selv har jeg hatt regulering i nesten 4 år - så ser frem til å ta den av - men etter mitt skjønn blir vel ikke det før om et år eller lignende... Det var litt lenge ja.... Noe spesielt som måtte fikses ? Blir digg og ta av reggisen, gleder meg til og dra tunga over glatte tenner! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hadde slurva litt med strikene, og så har jeg hatt en tendens til - rett etter jeg hadde stramma - til å få reguleringen "ut av sporet" både fordi det gjorde vondt og det pleide og gnage bak i munnen. Jeg har nå trosset smerten og holdt meg unna å pelle opp i der, når tannlegen har sagt at effekten blir dårligere. Skal faktisk til time i morgen. Har håp om at han sier det ikke er så veldig lenge igjen av reguleringstida for reggisen fører meg seg mye dritt for noen (munnsår og utydeligere talespråk). Men får ikke gjort så mye med det... Takk for medlidenhet Ituca ...som er spent på timen i morra Endret 2. januar 2008 av Ituca Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nå har ikke jeg regulering, men skriver her for det For ca. 2-3år siden ble jeg anbefalt å gå til en reguleirngstannele av den vanlige tannlegen min pga. at jeg hadde litt skjeve tenner under. Så dro vi dit og tok avtrykk av tenna og alt det der, så fikk vi brev i posten 2-3uker etterpå hvor det sto at jeg ble anbefalt å bruke regulering. Vi snakka om det hjemme, og vi kom fram til at jeg selv skulle bestemme når jeg skulle få det. Så glemte jeg rett-å-slett det, og nå 2-3år etter sier tannlegen at kjeven min har vokst og jeg trenger ikke reguleing Utrolig gla for å slippe det, ikke pga. at folk skal le av meg(driter i hva folk sier til meg), men pga. den smerten enn får når enn strammer. Tenna minne er ikke perfekte slik de er nå, men hvem bryr seg vel om det? Ville bare si at det var slik det gikk til at jeg ikke fikk regulering, ikke å oppfordre andre til i skippe reguleringa. Nå er kvota for smilies brukt opp for idag Sempron Endret 2. januar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg lurer på om at blir kvitt tråden på baksiden av tennerne mine oppe og nede i år Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg lurer på om at blir kvitt tråden på baksiden av tennerne mine oppe og nede i år Hæ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg lurer på om at blir kvitt tråden på baksiden av tennerne mine oppe og nede i år Hæ? Jeg har en metaltråd som er festen med lim som holder tennene mine på plass. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Strammet i dag! Det er veldig vondt, klarer nesten ikke spise. Men til sommeren skal den av Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Usj, er tannlegen din over 60? Må være grusomt... Ekstremt nydelig emnetittel btw. Hahahaha fy faen jeg lo av den der:P Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Strammet i dag! Det er veldig vondt, klarer nesten ikke spise. Men til sommeren skal den av Om ca 2 måneder er jeg, metallfri Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Føler med dere. Hadde selv på for noen år siden. Grusomt vondt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har selv hatt det i over ett år, men nå, nå har jeg fjernet begge gud så godt det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå