Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Reguleringsforum - For de med regulering :p

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventelista var så jævla faens stor at jeg ikke fikk satt inn reggis før jeg begynte GK Allmenn nå i høst, og den skal ikke av før et stykke ut i VK1. Snakk om dårlig timing :hrm:

Ortopeden er helt grei, men han har dårlig ånde som han puster ned i ansiktet mitt :D

Edit: Glemte å nevne noe - er bare jeg jævlig barsk eller? Har ikke hatt noe særlig vondt faktisk. Synes bare regulering er i veien, nothing særlig vondt med den hittil. :wee:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
På madnag ble jeg for øvrig utsatt for en lærling :cry: , det burde ikke vært lov.

5001464[/snapback]

Det har du helt rett i. Det burde ikke vært lov, og det er det sikkert ikke heller. Når man går til frisøren så har man krav på å vite/velge om man vil bli klipt av en lærling. Det samme burde gjelde når man går til tannlegen. Det er typisk at de utnytter "unge" personer i slike situasjoner. De er som oftest for forbauset til å si ifra, i motsetning til hva en "voksen" kanskje ville vært.

Jeg har forøvrig sånn streng bak tennene nede, og det har jeg hatt i flere år. Den kommer nok til å stå på i ganske mange år til fremover også. Den plager meg ikke. Tannlegen sa sist at den kunne stå på til jeg gikk lei av den. Gidder ikke stresse med å få tatt den av da.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg skal snart ha på regulering og jeg går vk1 nå :cry:

De ordøte inkompetente tannlegene oppdaget ikke at jeg hadde skjeve hørnetenner før jeg var 16, og nå må jeg ha et eller annet reguleringsopplegg til etter at jeg er ferdig med vk2 :thumbdown:

Håper jeg får det av før jeg begynner på Universitet da..

Lenke til kommentar
Jeg skal snart ha på regulering og jeg går vk1 nå :cry:

De ordøte inkompetente tannlegene oppdaget ikke at jeg hadde skjeve hørnetenner før jeg var 16, og nå må jeg ha et eller annet reguleringsopplegg til etter at jeg er ferdig med vk2 :thumbdown:

Håper jeg får det av før jeg begynner på Universitet da..

5004118[/snapback]

Du månok bare ha på deler av tennene dine da. Viser sikkert ikke så godt som hvis du hadde hatt over alle tennene.

Lenke til kommentar

sjønner litt hvordan du har det ;) fikk regulering rett før jeg gikk ut av 10'ende.

går gk nå, men må nokk ha reguleringa ut vk1 ;)

den er ikke s plagsom nå egentlig.. tenker egentlig ikke no serlig på den.

men sku ha gitt mye for å ta den av nå!

(btw: strammingen er værst i begynnelsen.. nå gjør det nesten ikke vondt lenger)

Endret av complexity
Lenke til kommentar
sjønner litt hvordan du har det ;)  fikk regulering rett før jeg gikk ut av 10'ende.

går gk nå, men må nokk ha reguleringa ut vk1 ;)

den er ikke s plagsom nå egentlig.. tenker egentlig ikke no serlig på den.

men sku ha gitt mye for å ta den av nå!

(btw: strammingen er værst i begynnelsen.. nå gjør det nesten ikke vondt lenger)

5004550[/snapback]

Hohoh, same story med meg. Btw, stramming gjør nada vondt, er bare dere som er fløtepuser.

Edit: Stygge quotinga var jo heeeeelt borti natta

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Min har hår i nesa, bruker ikke hansker, bvare sånn munnbind over munnen ikke nesa, prøver og plystre med på sangene fra sin forferdelige radio gjennom munnbindet, men en ting skal han ha han snurrer knipetanga som det var det eneste han gjør :p

MeeeEn skal ha det jæveskapet av neste mnd, vel og merke etter 3 Føkkings ÅR :w00t:

Lenke til kommentar
Min har hår i nesa, bruker ikke hansker, bvare sånn munnbind over munnen ikke nesa, prøver og plystre med på sangene fra sin forferdelige radio gjennom munnbindet, men en ting skal han ha han snurrer knipetanga som det var det eneste han gjør :p

MeeeEn skal ha det jæveskapet av neste mnd, vel og merke etter 3 Føkkings ÅR :w00t:

5005774[/snapback]

Hehe. Har en følelse av at dette er et typisk "tannregulerings-tannlege"-fenomen. Vanlige tannleger pleier vel å bruke hansker og slikt.

Lenke til kommentar
Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. :realmad:

5002835[/snapback]

Jeg har for sikkerhets skyld kjeveterroristen min i Moss, som ligger et godt stykke unna Brøttum...

Ble kalt inn til time en lørdag midt i september og dro nedover med godt mot, slapp til og med inn hos terroristen ganske lenge før den oppsatte timen så jeg så virkelig fram til å bli kvitt den irriterende strengen bak tennene, mne det som skjedde var at han kikket så vidt på kjeften min og sa: "dette ser bra ut, da setter vi opp en ny tmie om to år"

Hele den seansen måtte jeg gjennom 4 timer togreise for, og alt jeg satt igjen med var vondt i hodet av den beryktede mosselukta :thumbdown:

Lenke til kommentar
Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. :realmad:

5002835[/snapback]

Jeg har for sikkerhets skyld kjeveterroristen min i Moss, som ligger et godt stykke unna Brøttum...

Ble kalt inn til time en lørdag midt i september og dro nedover med godt mot, slapp til og med inn hos terroristen ganske lenge før den oppsatte timen så jeg så virkelig fram til å bli kvitt den irriterende strengen bak tennene, mne det som skjedde var at han kikket så vidt på kjeften min og sa: "dette ser bra ut, da setter vi opp en ny tmie om to år"

Hele den seansen måtte jeg gjennom 4 timer togreise for, og alt jeg satt igjen med var vondt i hodet av den beryktede mosselukta :thumbdown:

5008115[/snapback]

Haha. Har de ikke kjeveterrorist i Brøttum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...