Ol'H Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vel jeg hadde som regel en kvinnlig kjeveortoped, fin var hun å. Så det gjorde jo hele greia litt bedre Selv om å spise grøt i flere dager etter stramming ikke var så veldig gøy Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Ventelista var så jævla faens stor at jeg ikke fikk satt inn reggis før jeg begynte GK Allmenn nå i høst, og den skal ikke av før et stykke ut i VK1. Snakk om dårlig timing Ortopeden er helt grei, men han har dårlig ånde som han puster ned i ansiktet mitt Edit: Glemte å nevne noe - er bare jeg jævlig barsk eller? Har ikke hatt noe særlig vondt faktisk. Synes bare regulering er i veien, nothing særlig vondt med den hittil. Endret 13. oktober 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) På madnag ble jeg for øvrig utsatt for en lærling , det burde ikke vært lov. 5001464[/snapback] Det har du helt rett i. Det burde ikke vært lov, og det er det sikkert ikke heller. Når man går til frisøren så har man krav på å vite/velge om man vil bli klipt av en lærling. Det samme burde gjelde når man går til tannlegen. Det er typisk at de utnytter "unge" personer i slike situasjoner. De er som oftest for forbauset til å si ifra, i motsetning til hva en "voksen" kanskje ville vært. Jeg har forøvrig sånn streng bak tennene nede, og det har jeg hatt i flere år. Den kommer nok til å stå på i ganske mange år til fremover også. Den plager meg ikke. Tannlegen sa sist at den kunne stå på til jeg gikk lei av den. Gidder ikke stresse med å få tatt den av da. Endret 13. oktober 2005 av darkness| Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Faen når skal de tinga bak tenna fjernes?5002835[/snapback] Jeg fikk høre at strengen pleide å sitte på i +/- 5 år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ahh, husker den gangen jeg hadde regulering(1992-3). Samme dagen som jeg tok av reguleringen presterte jeg å slå ut ene fortanna i en hard fotballkamp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Den strengen bak tennene pleier ikke taes av før visdomstennene er kommet frem Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skal snart ha på regulering og jeg går vk1 nå De ordøte inkompetente tannlegene oppdaget ikke at jeg hadde skjeve hørnetenner før jeg var 16, og nå må jeg ha et eller annet reguleringsopplegg til etter at jeg er ferdig med vk2 Håper jeg får det av før jeg begynner på Universitet da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg skal snart ha på regulering og jeg går vk1 nå De ordøte inkompetente tannlegene oppdaget ikke at jeg hadde skjeve hørnetenner før jeg var 16, og nå må jeg ha et eller annet reguleringsopplegg til etter at jeg er ferdig med vk2 Håper jeg får det av før jeg begynner på Universitet da.. 5004118[/snapback] Du månok bare ha på deler av tennene dine da. Viser sikkert ikke så godt som hvis du hadde hatt over alle tennene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) sjønner litt hvordan du har det fikk regulering rett før jeg gikk ut av 10'ende. går gk nå, men må nokk ha reguleringa ut vk1 den er ikke s plagsom nå egentlig.. tenker egentlig ikke no serlig på den. men sku ha gitt mye for å ta den av nå! (btw: strammingen er værst i begynnelsen.. nå gjør det nesten ikke vondt lenger) Endret 14. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Yay for det nye forumet. Du quotet feil innlegg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) sjønner litt hvordan du har det fikk regulering rett før jeg gikk ut av 10'ende. går gk nå, men må nokk ha reguleringa ut vk1 den er ikke s plagsom nå egentlig.. tenker egentlig ikke no serlig på den. men sku ha gitt mye for å ta den av nå! (btw: strammingen er værst i begynnelsen.. nå gjør det nesten ikke vondt lenger) 5004550[/snapback] Hohoh, same story med meg. Btw, stramming gjør nada vondt, er bare dere som er fløtepuser. Edit: Stygge quotinga var jo heeeeelt borti natta Endret 14. oktober 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Yay for det nye forumet. Du quotet feil innlegg 5004566[/snapback] argh quotinga er jo nede nå.. så ikke det da jeg postet Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Min har hår i nesa, bruker ikke hansker, bvare sånn munnbind over munnen ikke nesa, prøver og plystre med på sangene fra sin forferdelige radio gjennom munnbindet, men en ting skal han ha han snurrer knipetanga som det var det eneste han gjør MeeeEn skal ha det jæveskapet av neste mnd, vel og merke etter 3 Føkkings ÅR Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har ikke, skal få 5007148[/snapback] Skal du?? kult.... Jeg hadde reggus fra femte til sjuende klasse... Kjipe greier, likte det absolutt ikke, nei. Men mage som har det nå, og de er ikke så missfornøyde, er nærmest blitt en trend Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Min har hår i nesa, bruker ikke hansker, bvare sånn munnbind over munnen ikke nesa, prøver og plystre med på sangene fra sin forferdelige radio gjennom munnbindet, men en ting skal han ha han snurrer knipetanga som det var det eneste han gjør MeeeEn skal ha det jæveskapet av neste mnd, vel og merke etter 3 Føkkings ÅR 5005774[/snapback] Hehe. Har en følelse av at dette er et typisk "tannregulerings-tannlege"-fenomen. Vanlige tannleger pleier vel å bruke hansker og slikt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. 5002835[/snapback] Jeg har for sikkerhets skyld kjeveterroristen min i Moss, som ligger et godt stykke unna Brøttum... Ble kalt inn til time en lørdag midt i september og dro nedover med godt mot, slapp til og med inn hos terroristen ganske lenge før den oppsatte timen så jeg så virkelig fram til å bli kvitt den irriterende strengen bak tennene, mne det som skjedde var at han kikket så vidt på kjeften min og sa: "dette ser bra ut, da setter vi opp en ny tmie om to år" Hele den seansen måtte jeg gjennom 4 timer togreise for, og alt jeg satt igjen med var vondt i hodet av den beryktede mosselukta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Faen når skal de tinga bak tenna fjernes? Var hos tannlegen for noen uker siden og trudda han kom til å fjerne dem da, men neida. Så sa han, "Ja, her ser alt fint ut, neste time for deg blir nok ikke før om to år." så fikk jeg gå. 5002835[/snapback] Jeg har for sikkerhets skyld kjeveterroristen min i Moss, som ligger et godt stykke unna Brøttum... Ble kalt inn til time en lørdag midt i september og dro nedover med godt mot, slapp til og med inn hos terroristen ganske lenge før den oppsatte timen så jeg så virkelig fram til å bli kvitt den irriterende strengen bak tennene, mne det som skjedde var at han kikket så vidt på kjeften min og sa: "dette ser bra ut, da setter vi opp en ny tmie om to år" Hele den seansen måtte jeg gjennom 4 timer togreise for, og alt jeg satt igjen med var vondt i hodet av den beryktede mosselukta 5008115[/snapback] Haha. Har de ikke kjeveterrorist i Brøttum? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Haha. Har de ikke kjeveterrorist i Brøttum? 5008727[/snapback] Nei, nærmeste er Lillehammer. Men jeg bodde på Ås det året jeg ble påsatt jævelskapen og da var Moss det eneste stedet det ikke var årevis med kø... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå