Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Reguleringsforum - For de med regulering :p

DE1

Anbefalte innlegg

Altså. Skriv i vei.

Jeg satt på reggis opp for noen måneder tilbake, satt på nede i dag, det er FÆLT!

Hver gang jeg tygger, tygger jeg rett på reggisen under :no: Hååpløst :(

Hvor lang tid tar det før dette går over? :cry:

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså. Skriv i vei.

Jeg satt på reggis opp for noen måneder tilbake, satt på nede i dag, det er FÆLT!

Hver gang jeg tygger, tygger jeg rett på reggisen under  :no: Hååpløst :(

Hvor lang tid tar det før dette går over?  :cry:

5001199[/snapback]

Smerten ved stramming varer noen dager. Det at du tygger rett på reggisen under tar nok en stund før det endrer seg, men du kan jo spørre tannlegen om det.

Lenke til kommentar
Altså, tannlegen i Gjøvik er dum!  :thumbdown:

5001306[/snapback]

Hva er dumt med han da?

5001313[/snapback]

Han er over 60 år :ohmy:

Han sa f.eks i dag rett før han satt på reggis: "Jasså ja, dette blir fint , sier vi"

Det var jo "koselig" sagt da :tease:

Søren det svir jo som SØREN jo! :cry:

Lenke til kommentar
Altså, tannlegen i Gjøvik er dum!  :thumbdown:

5001306[/snapback]

Tannlegen min er frekk og spydig. Jeg tror tannleger må være sånn.

Jeg ba henne ta av reguleringen når jeg selv var fornøyd(hun var neppe fornøyd). Så nå har jeg en sånn sak på baksiden av tennene som holder ting på plass. Tror hun var misfornøyd med at jeg ba om det.

På madnag ble jeg for øvrig utsatt for en lærling :cry: , det burde ikke vært lov.

Du bør endre emnetittel. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hadde "reggis" i nesten 9 måneder, var meninga at jeg skulle ha 1-2 år til. Det var mildt sagt 9 jævelige måneder. Alt du spiser setter seg fast, æsj. Det gjør ganske vondt i starten, spiste grøt i to dager etter jeg satte på for første gang.

5001489[/snapback]

Åssen klarte du det?

Det er jo det hardeste "som fins" :p

Lenke til kommentar

jeg har gjennom hele livet hatet å være hos tannleger, og det ble ikke noe bedre da jeg fikk beskjed om at jeg måtte skaffe meg regulering da jeg gikk på barneskolen. etter ei kort uke frihet, var stålet plassert og munnen verket. det ble ikke bedre av at tannlegen hadde mer felles med enn ape enn et menneske. armene hans hadde mer hår enn jeg har på hode.

da jeg endelig ble kvitt reguleringen på slutten av ungdomsskolen ble ikke jubelen stor, da jeg fant ut at jeg hadde fått hull i fire av tennene jeg hadde hatt regulering på. så da var det frem med drillen, og igjen jallet bygningen med barnehyl.

konklusjonen er altså at tannleger mest sannsynelig slekter rett på josef mengele, eller andre sadistiske svin. det må de gjøre for å kunne smile etter 40min med pure tortur!

kennedy_wideweb__430x300copy.jpg

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...