Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen virker å "ødelegge" netverk

Anbefalte innlegg

Heisann.

Det virker som om datamaskinen min har lært seg hvordan den "fjerner" nettverket på lan. Eller nermere bestemt den fjerner internetten. Vi sitter her på lan nå 5 stykker og sirka 2 minutt etter at jeg plugger datamaskinen min til forsvinner internetten. vi har også testet å bare ha min datamaskin i nettverket og da mister jeg internetten etter 5-10 min. Jeg har kjørt antivirus, testet for spyware, sjekket datamaskinen min for welchia og sasser worms.(Det virker som om jeg har sasser men sasser tools finner ingenting, jeg fikk sasser meldingen om "lsass.exe" og at den ville skrus av innen 60 sec, kjørte på med shutdown -a og det fungerte) Men internetten funker altså uansett ikke med meg i nettverket. Internetten fungerte helt fint hjemme (der har jeg trådløst) men det funker altså ikke her. Så etter 1dag med heftig testing tyr jeg til HW.no ig håper at noen kan hjelpe meg. Kan vel nevne at sekundet jeg logger på wow i nettverket så forsvinner nettet uansett, pingen hopper til 5000++ og alle discer + internettet forsvinner.

Håper dere kan hjelpe.

Mvh. Stian :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...