Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå som det er såpass mange konsoller ute, ville det ikke vært praktisk å slenge opp underforums for hver fabrikant? Microsoft, Nintendo og Sony? (Sega goes without saying ) Synes det fort kan bli rotete i de forumene nå om dagen, ettersom PS3, Revolution og 360 er i vente. Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 dette er jeg også for! hadde vært fint om hver console kunne få hver sin plass på forumet. console: sony: PS2 PS3 PSP Nintendo: Revolution gamecube DS Microsoft: Xbox Xbox 360 Dette hadde i alle fall hjelpet de consolebrukerene der consollen ikke er "all-over" her på forumet. Tenker da spessielt på DS. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette har vore oppe fleire gongar tidlegare, og eg trur nok ikkje at Tor-Steinar har forandra meining. Les følgande tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=473188 Sidan vi ikkje trenger ein ny diskusjon rundt dette, stenger eg denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg